Vattenflaska på vintern
Har det själv, den är super! 😃
Vattnet hålls alltid varmt och du behöver bara byta morgon och kväll som vanligt. Längst uppe i flaskan kan det frysa till is, men när vattnet där nere försvinner värms isen upp och du får varmt vatten! Super bra och ångar inte köpet ett dugg, det är helt värt pengarna!😂
jag har den, men jag gillar inte den. den har bra funktion men kontakten får inte utsättas för kyla och det är lite krångligt att byta vattnet. dock var det ca 1-2 år sedan så de kan ju ha ändrats men jag föredrar att byta flaskor. vattnet som var i vart uppvärt så det var ju bra!
Jag har den också och håller med om att det är krångligt att byta vatten. Man måste fylla den i upp och nedvänt läge och sedan vända den rätt snabbt. Men annars gillar vi den verkligen och använder den ändå. Det känns bra att de får vatten som är lite varmt också när det är isande kallt ute.
#2 #3 Har bara haft vattenflaskor man måste vända snabbt på. Men jag brukar hälla ut allt som är i sedan vänder jag bara på flaskan och drar ut behållaren halvt. Häller i vattnet, skjuter in behållaren och vänder! 😉
För att skydda den mot snö och blött så har vi satt en platspåse över kontakten, och bultband!
#4 tack för tipset med kylsaken, kanske ska testa för den var ju bra utom det och vända. Okej, är inte jättesmidig men det borde gå lösa, vill kunna använda den!!!
hmm 275kr känns rätt dyrt… men det kanske kan va värt då… finns den för billigare nån annan stans va ni vet?