Favoritställe?
Har din kanin något favoritställe där h*n älskar att ligga, kanske på något som finns tex i buren eller i hagen ?
Kanske på en stubbe, din säng eller huset i buren mm
- Mvh Emma
Isaac älskar att ligga på sitt hus och på en stoor röd kudde från ikea som ligger på golvet i rummet, där ligger han helt utsträckt just nu ^^
- Mvh Emma
skalman älckar att ligga i min blåa puff jag har i rummet, eller sakosäck som det också heter… men i buren där ute gillar han att ligga utsträckt framför nätet på golvet i buren. och i hagen gillar han att ligga i tunnelen som jag köppt på ÖB
Medarbetare på Hundar.ifokus

Molly äääälskar att vara ute på balkongen, om hon fick bestämma skulle hon säkert flytta ut dit. ;)
Tjejerna tkr om att ligga på huset eller sittbrädan, eller så gräver de lite i höt/halmen och spånet och lägger sig tillrätta där:) Niike tycker inte om att ligga på sin sittbräda, så han lägger sig tillrätta på marken. När han är ute och skuttar i selen brukar vi lägga oss på gräsmattan och slappa ;) Urmysigt!

I ett litet hörn i hagen gillar Soten att vara.
I buren är hustaket absolut favorit, när hon är lös i lägenheten ligger hon oftast under sängen med hunden eller under skrivbordet..^^
I buren: Belle brukar ligga på sina två tegelstenar i hörnet. Lowe vet jag inte. ;)
När de är i gårdarna gillar de att vara lite överallt ;))

När Millan & Lillan är lösa i boxen då brukar dom vara under Millans bur. Sen när jag ska ta in dom då springer dom dit. Dom är lite busiga^^

Sitthyllan såklart! Alla kaninerna avgudar den ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Sputtnick & Plexus har inget särsilt favoritställe, men dom brukar ligga och vila mest mitt i busen ungefär=)
Ballis gillar att ligga under min säng xD
Mozart gillar att sträcka ut sig i toadelen i buren xD
Lisa brukar ligga framför dörren och putte under skrivbordet. ;)

Maja & Lina brukar vara bakom ett städ (en såndär som man typ slår hästskor mot),,,eller så brukar dom sitta i ett däck (x
Tryggur sover alltid bakom mina böcker i min hylla,,,så där trivs han nog bra (; Annars gillar han tyvärr min säng oxå (x
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999