Tovor:/
Hejsan allihopa!đ
Det Ă€r sĂ„ att min dubbelmanade lejonhuvade kanin har tovor som typ sitter mot skinnet. Vi har försökt att ta bort dom ett par gĂ„nger men hur mycket man Ă€n borstar henne sĂ„ kommer dom igenâŠ
SkÀlv tycker jag inte att det ser ut som att hon stör sig pÄ dom eller har ont av dom. Men det kanske vore bÀst om man fick bort dom pÄ nÄgot sÀtt. Om man kollar pÄ henne ser hon ut som en vÀlutborstad kanin tycker jag men nÀr man kÀnner vid "baken" pÄ henne kÀnner man typ som tovor mot skinnet.
Nu Àr det ju snart vinter sÄ det gÄr ju knappast att raka/klippa henne dÄ hon Àr utekanin, men finns det andra sÀtt eller ska jag bara lÄta det vara? Det ser ju inte ut som hon stör sig pÄ tovorna som sagt.
Tacksam för svarđ
Klipp henne i baken om det Àr dÀr alla tovor Àr. Kaninen ska klara kylan Àven fast den Àr klippt i rumpan. Och pÀlsen vÀxer snabbt tillbaka :)
Medarbetare pÄ Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Har en omplacering jag fick hem, rakad pÄ bakre delen pga dÄlig pÀlsvÄrd. Hon klarar sig fint . Ha ett hus med mycket halm i sÄ ska det nog gÄ bra :)