idag ska jag på hoppträning med ciss(ciss) fanny(ync) och kajsa(sotis) kommer att bli jätte kul!:)
God Morgon!
Idag ska jag pyssla med Guldus och vara på stallet, har voltige :)

God Morgon! Jag har inget planerat som jag ska göra idag men jag ska iallafall gosa med zorro som varje dag ;)

God morgon!
Idag så ska jag och hoppträna med ciss,fanny(ync) och min syrra (ellen_95):)

Morgon, nu? Jag vaknade kl 8 x)
Idag ska jag nog till väla och handla, förmodligen inom ikea och djuraffären o hitta lite saker till djuren ^__^
Jag ska nog sitta vid datorn :/ Och så ska vi nog fara till min moster och hälsa på ^^
Godmorgon godmorgon! :)
Idag ska jag myysa med kaninerna:) <3 Och klippa klor och så ska de få komma ut i sele .. Och sen ska jag sälja frallor för fotbollslaget xD
Tjobido!
Idag ska ju kaninbebisar säljas ;(
Å så ska jag vara med min brorsdotter Amanda. Vi hade tänkt gå ut å gå med hennes kanin Hugo i sele å jag fota honom lite, men det är så dåligt väder så jag får se vad vi hittar på.
Ikväll ska jag & min granne Erika se på film å mysa med kaninerna (:
Idag vet jag inte vad jag ska göra :P
Vara med djuren :)<3
- Mvh Emma

Godmorgon!
Idag ska jag gå ut och gå med kaninerna, borsta, ev. kloklippning, plugga osv. :P

God morgon allihopa! :)
Jag ska åka till Thezz & hoppträna med Ellen, Kajsa, Fanny & kanske Mattias. Ska bli jääääättekul! Sen ska jag pyssla med mina bebbar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

kyrkan // gustjänst jag går på konfermation där måste man gå på 10 gudtjänster , sen närjag kmr hem ska jag läsa på matte provet :( nästan bara tråkiga saker i dag -.-
Hm.. Mysa med kaninerna, sova (jag har varit astrött på sistonde, orkar inte göra någoting) och ja.. titta på min Schrei Live dvd, har hunnit titta två ggr idag men jag vill titta mer ;D
Måste göra läxor oxå >.<
Godmorgon :).
Haft en fullspeckad vecka inte en ledig dag! xD. trist men skitkul. Idag skulle jag gått på TP.Men ändrade plander och jag tar fulldag men ninerna i stället :). (Hade det igår med men endå.. Då var ju en kompis här med hennes niner osså..)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hämta en ny kanin och vara med dem andra såklart <3 o sen hade jag tänkt att rida ut i det härliga höstvädret! :D

#15: Vad roligt att du ska hämta en ny kanin. Vad är det för någon kanin? :)
www.frihetenskaniner.se

Jag ska träna gerbilerna lite. Har möblerat om i kaninburen. (ca 2.5mx2m) Är inte säker på måtten ;)

#16 Det är en Lejonhuvad (föddes dock utan man så det är lite trist) med blåa ögon, jätte fin! En hona, ung. 5 månader (: ska fota henne idag och lägga in på kif (; Färgen är jag inte riktigt säker på så jag får be om er hjälp sedan . :D
Idag ska jag gå till kyrkan -.-
Jag ska hoppa med Emilo hos Thezz men Ellen, Kajsa ohc Ciss. <3
pussa på Embla

#18: Vad kul!
www.frihetenskaniner.se

#21 Japp! Nu är hon hemma (: ska fota henne lite senare