Det var tur!!:D
När jag och min syrra( sotis) kom hem från våran morfar hade varit där och ätit. Vi gick in i stallet och kollade till kaninerna. Jag såg inte millan i sin bur. jag kollade i huset men hon var inte där. jag fick panik. Jag och kajsa sprang ut. Jag sprang bakom stallet. Och då såg jag att millan satt där och åt gräs. Gud så glad jag blev:)
Hon har ett litet hål i buren. Förut var det en planka där men nu när vi bärde in buren i stallet som hade stått tom hela sommaren. Men vi var tvungen att ta bort plankan för att den var så rutten. Så jag hade ställt för kompostgaller och ett annat när. Men då hade hon på nått sätt få sig ur. Plus att jag hade glömmt boxdörren uppe som jag aldrig ska göra om.
Tur att vi hittade henne!

Oj, läskigt. Tur att ni hittade henne!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Tänk om vi inte hade hittat henne då hade jag typ dött!
Tur att hon inte sprungit iväg så långt. Ni får försöka göra det lite säkrare så hon inte kan rymma mer!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tuuuur !! :D

Vilken tur :D
Vilken tur att ni hittade henne:O För hon hade ju kunnat springa iväg långt ifrån där ni bor:P

När Lillan har rymnt(typ fem gånger) har hon alltid varit på gården.
#7: Går det inte att göra nåt åt det?

#8 Där hon hade hålet har vi hett för en planka så att inte lillan får sig ut.
Vilken tur att du hittade henne (:

Vad bra att ni hittade den!!! Fast det kanske va lite farlig oxå .. Eftersom de e ett stall med hästar xD hehe.. Hoppas hon aldrig mer rymmer ! Min kanin rymde vägen fast en granne hittade henne på natten när hon kom hem med hunden.. De var ju lite tur de..

#11 buarana står i en box med dörr:) Så det är inte så enkelt för dom att få sig ut ur boxen.
Läskigt! tur att hon inte försvann
tur att det gick bra iaf :)
vad tur att ni hittade henne

Tur att ni hittade henne :)
Tur att ni hittade henne , varför låter ni dom inte ha en hel box och springa i istället ?