Vem köper kalender?
Nu har jag fått reda på hur det ska gå till med kalendern.
Kalendern kommer att kosta 50kr och då ingår frakten. 50kr är alltså allt ni betalar och så skickar jag kalendern hem i brevlådan. Praktiskt!
Alla som vunnit månadens kanin representerar varsin månad i kalendern. Det kommer vara en kalender att hänga upp på väggen. Den är i storlek A5 när den är stängd och storlek A4 när den är öppnad.
Kalendern är alltså för hela 2008.
Roligt och fint med en kalender med kaninerna här ifrån!
Det som jag nu måste ta reda på är alltså hur många som faktiskt tänker köpa en kalender så jag vet hur många jag ska beställa :) OM du väljer "Jag tänker köpa en" så är det bindande och jag kommer beställa så många kalenderar som antalet visar.
Jag tänker köpa 1 i alla fall!
De första 32 som köper en kalender får frivilligt välja om man vill bidra med 1 bild på framsidan av kalendern. Finns 32 platser för bilder och vill man vara med på framsidan mailar man en bild med BRA kvalitet till min hotmail Tina_thebest@hotmail.com, rubrik "Bild till kalendern". Skriv även ditt användarnamn här på KIF i mailet. FÖRST TILL KVARN!
Har du ännu inte bestämt dig, rösta "jag tänker inte köpa en" och kontakta mig sedan om du ändå valt att köpa.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]