(S) Lejonkaninungar
Nu har vi två renrasiga lejonkaniner till salu. Idag har de blivit två veckor gamla så det börjar bli dags att annonsera ut dem. De är efter supertrevliga föräldrar som alltid vill vara med på allt. Mamman har alltid gått lös i hela huset och följer efter familjen som en hund. Sitter gärna i soffan och myser på fredagskvällarna när det är dags för att kolla på film. Även pappan till kaninungarna går lös i hela huset. Gillar att bli klappad och älskar att springa lös i trädgården. Kaninungarna säljs som sällskapskaniner och nu hoppas vi att de har ärvt samma goda egenskaper som sina föräldrar har. De kommer vara leveransklara den första veckan i september (v36) . Är ni intresserade så skicka PM så kan jag berätta mer! Priset är obetydligt, bara de kommer till fina hem där de får stanna i resten av sina liv. Kaninungarna finns i Skåne utanför Malmö.
Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka
Hej!
Finns härstamningsbevis på ungarna? :)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Härstamningsbevis finns men inte fullständigt. Ninis är köpt av uppfödare utan stamtavla så vi har bara fått fram nån förälder. Nelly har heller inte fullständigt härstamningsbevis så där finns några luckor :/
har du kaninerna kvar?
Kaninerna är kvar ja :)
Putt :)
Nu har kaninungarna blivit 8 veckor gamla och är redo att flytta till nya hem :-) Båda två är honor, och är någon intresserad så tveka inte att höra av er! De finns i Skåne utanför Malmö.
#12 Kan vara bra att lägga in bilder på ungarna. 🙂
Är tjejerna kvar?
Om dom är kvar så kan jag skicka pm till dig och berätta om mig själv :)
#13 Har inte haft möjlighet att lägga in fler bilder på de då jag bara annonserar ut dem. Det är alltså inte mina kaniner, utan mina kusiners :) Men jag har fått nya bilder idag! #14 De är kvar, ja :) Skicka gärna PM!
Hittade på närmare håll, men håller hårt tummar för att dina bebisar hittarett gott hem ❤️
Zorro, är han från en uppfödning i Laholm? :P
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
#23 Kollade på deras hemsida och det verkar som att Kärlekens uppfödning finns i Laholm, ja 😊 Känner du till den? 😊
Ja, köpte fågel av dem då de hade sin lilla djuraffär, gillade att de födde upp alla djuren själva och hanterade dem väl innan de såldes :)
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
#25 Aha, det visste jag inget om :) De verkar seriöst i alla fall, det är det som betyder något! ❤️ Pappan i denhär kullen kan vara lös i hela lägenheten och är både snäll & trevlig. Mamman är likadan så vi får hoppas att ungarna ärver samma trevliga temperament :-)
Putt
Putt!
Ingen som söker en trevlig kanin till sällskap? :)
Putt!
Tyvärr bor jag 1 timme från Gbg så det blir lite lång transport :( Men dom var superfina,hoppas dom hittar ett bra hem <3
Okej, det förstår jag. :)
Den blåa honan är kvar till rätt hem :)