OT: Matförgiftad.
Lite ointressant kanske men jag har fått matförgiftning ;o
Råkade skära morötter på samma skärbräda som rå kyckling på hemkunskapen så nu har jag spytt och allt :/ Eller, det var värst igår. Idag har jag mest haft sprängande huvudvärk och massa feber :(
Stackars mig :(

Vad jobbigt! :(
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Åh stackarn.. krya på dig!
Kan du inte ha fått i dig sånna där farliga bakterier?
Stackare :(
- Mvh Emma
Neej, stackarn :'( *tröstkramar* krya på dig!

Tack :') <3
#3 Det hoppas jag verkligen inte! :(
#5 Kasnke måste kolla upp det? Det är inte bra om du fått det =/
Krya på dig!
- Mvh Emma
Oj, det låter ju jättehemskt :/ Krya på dig!

#6 Ja :/ Men tror att man får ganska mycket andra symptom då..
Stackars dig!

Krya på dig ;( Du ska inte ringa en läkare då? Eller, det kanske du redan har gjort..
Stackars dej, kolla upp så att du inte har fått i dej kycklingbakterier, det är jättefarligt! :/ Krya pådej!

Tydligen får man över 40 graders feber rätt snabbt om man fått kycklingsjukan eller vad det är. Och kräks ganska regelbundet under dygnet. Jag har spytt 1 gång igårkväll. Efter det har jag bara haft 38 graders feber och ont i huvet. Så det ska inte vara någon fara med mig enligt vårdcentralen här i närheten.
#12 Vilken tur
- Mvh Emma

Låter inte alls kul, krya på dig Matilda <3
#12, vad bra! Krya på dej iaf! ;)<3

Tack! :)
Vad läskigt! Lät inte alls kul. Hoppas du blir bättre iaf :) <3

Men, varför var inte skärbrädan diskad? .. ;/ krya på dig <3

Stackars dig! :( krya på dig.
Det är nog inte salmonella, får vi hoppas. :/ Stackare. Krya på dig. =)

Vad jobbigt för dig! Hoppas att du snart blir bättre! <3
Stackare :( Krya på dig jättemkt!
Usch, synd om dig! Krya på dig!
Mår du bättre idag?
- Mvh Emma

Tack hörrni :D
Jag mår mycket bättre idag! Har bara lite ont i huvudet och pyyyytteliiite feber ;) Jag hade nog överlevt att gå till skolan, men hade ingen lust alls. ;)
#25: vad bra :)
Ursch, vad jobbigt ! :S
#25 vad bra :)
- Mvh Emma
Stackars dig :(

Usch det är såå jobbigt =/ Fick de i våras..
Blev i somras matförgiftad av friterad kyckling, tror jag. Vaknade av att jag spydde i sängen! Usch. Fick så himla ont i magen också..

åh nej!:( stackarn..du tror inte det är salmonella?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Skönt att du blir bättre iaf :)
www.frihetenskaniner.se
Usch vad jobbigt!

blev förgiftad av mc donalds kyckling förra året.. Kände aldig för att äta och år kanske max en köttbulle om dan… ( fast jag drack JÄTTE mycket ) efter en månad börjage jag äta lite men kunde inge gå för då känder det somo om jag skulle svimma… efter två månader och en halv månad på sjukhus blev jag frisk + att jag hade gått ner 20 kg =( Har ALDRIG mått så dåligt i hela mitt liv.. =(
åhh….så jobbigt:( Jag blev matförgiftad när jag var i Egypten. Jag hade ätit spagetti carbonara som hade oklart bacon i:P Det var inge roligt:( Jag fick jättehög feber och ville inte äta något:/ OCh det som var jobbigast var att det var min födelsedag då:( Jättetråkigt..men jag hade tur att jag inte behövde spy:) Puuh…jag hatar det:( Hoppas att det blir bättre snart:) *tröstkramar*
#35 Åh, jag kan absolut tänka mig att du blev magsjuk av McDonalds kyckling. Det var en jag känner som praoade på McDonalds här i Uppsala och då var det maskar in vanilj-milkshake-maskinen. :/

Stackars dig=( men vad bar att du är bättre:)
#37 Huh! äckligt
#35 oj :O Stackars dig!
Twinnie, vad bra att du mår bättre :)

#37 & #35: Vidrigt!
www.frihetenskaniner.se

#37 - BLÄ? x( Jag ks aaldrig äta på mcDonalds igen.. S:

stackarn krya på dig

krya på dig!
#35 Lät inte så kul =/
Krya på dig
37, fy 17! Det blir nog inge mer donken för min del inte!