Nja, eventuellt, men jag är inte så säker på att jag kommer ha kanin när jag flyttat hemifrån..
nae jag tror inte det…jag vill bli designer så det har inte någonting med kaniner att göra men vem vet…..kanske

Självklart. Kommer förmodligen aldrig att sluta med kaniner, men man vet ju inte hur det blir.
Vill ju plugga i Forslunda senare, på naturbruksgymnasiumet. Känns lite långt att åka till Spånga, men det verkar bra där också. Vill ju ha kanin då :)
Sedan, när jag flyttar & stadgar mig (skaffar hus, familj, barn och hela köret) så vill jag gärna föda upp kaniner. Hermelin fuchs ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Ja, helt klart :) Dom kommer hänga med flytten & allt. Hoppas på att jag kommer fortsätta med kaniner länge till.
Ja, jag har inga planer på att sluta :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Man vet ju aldrig. Men om jag får som jag vill så ska jag självklart ha en! :D och om min "framtida" barn vill ha ska dom också få ha :D <3

Vill jobba med djur sen, så ja. :)

ja tror det :)
ja de hoppas jag men jag måste flytta kanske när jag ska börja gymnasiet .. då får min syster ta hand om nån kanin måste sölja av mej kaniner :/ usch jag mår inta alls bra … vill ju att dom ska komma till bra hem
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Alltså jag vet inte, skulle tro det för jag vill jobba med djur me vem vet om det blir men kaniner liksom

Man får väl se.. :)
jag vill då det. :)

Ja det tror jag allt!:D

frAmtid<3 xD kmr nog alltid ha kanin :D
Ja, det är jag säker på <33333333
Helt klart, jag tänker aldrig vara kaninlös!
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Lever Mozart och Ballis när jag flyttar hemifrån så ska dom med! Men när dom dör vet jag inte om jag kommer skaffa fler, det får jag se :P

Klart Buffis kommer hänga med mig när jag flyttar! Dock VET jag att mina föräldrar kommer att sakna honom massor fastän de inte vill erkänna det.. så kaninvakt lär man ha iaf! = )
Vet faktiskt inte riktigt :P Men tror de :)
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Kommer ju gå naturbruk/djurvård och förhoppningsvis även kunna utbilda mig till klinikveterinär för smådjur, vilket antagligen innebär kaniner till stor del :)
Och busarna kommer självklart följa med mig när jag flyttar, vare sig mamma vill det eller inte! ;) Till en början lär det väl vara plugg plugg plugg och inte finnas särskillt mycket tid över till fler kaniner eller Kaninhoppning desvärre ^^ Men när jag är färdig veterinär kommer jag att försöka få igång en uppfödning av någon trevlig ras ^^,
Nja, tror inte det. Satsar nog på andra djur istället.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Ja helt klart. Dom lär ju leva i flera år till (förhoppningsvis). Kommer väl säkert skaffa fler sen. (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Ja, det tror jag. Beror såklart på tid, och när jag börjar gymnasiet eller så vet man ju inte hur mycket tid som blir över. Men sålänge jag har tid och pengar, så fortsätter jag med kaniner :) Annars kan man ju hålla på med kaniner även fast man inte har egna (:

Nej, dt kommer jag inte

Jaa kanske det:p