2 kaniner?
Hejhej!
Jag och min kompis var ute idag och så såg vi två kaniner , dom är ganska tama , men vi kan inte ta i dom , så frågade vi en person som bor där och han sa att det är några som har bott i en sommarstuga och sen bara lämnat dom , så om vi får tag i dom så får vi behålla dom.Dom har troligen löwen och vädur i sig , dom är vita med svara prickar! ganska små.
men jag har redan kanin och har inte tid med två¨till och min kompis får inte ha kanin. så jag undrar om någn skulle kunna tänka sig ta hand om dom? dom ska helst bo tillsammans eftersom dom står varanadra väldigt nära - vi har inte fångat dom än , men ska försöka imon..
Dom finns I göteborg.. Vill nån ha dom små söta stackarns kaninerna?

tyvärr.. bor för långt bort och kan inte.. Har redan..
bor för långt bort. tyvärr.
:(

Hoppas du hittar någon som vill ha dom små <3
Jag har redan 3kaniner, så jag har fullt upp.

Oj, hoppas ni får tag på dom!..annars så kan ni ju söka efter något omplacerings hem ifall ni inte hittar någon ägare^^ Lycka till!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Bor för långt bort. Och får nog inte ha nån till kanin.
Lycka till! (:

Det kanske inte har med de här att göra, men det finns otroligt mkt vildkaniner vid travbanan här och visst de är ju naturligt, men att jag i förra veckan såg två st små SVARTA kaninungar där tkt jag var konstigt! Att folk bara kan släppa ut djur och lämna dem och tro att de ska överleva?!
Det var en stor katt som lurpassade på dem så jag fick chasa bort katten, annars hade den tagit den ena.
#9 men en som bor där såg att några hade släppt ut dom..