Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 675 ggr
Blazen
0

OT: VARFÖR :'( 5/10 - 07

Just nu är mitt liv bara dåligt :'(, Jag har ju 3 katter och för någon dag sedan fick jag reda att jag är lite allergisk mot katter, hästar & hundar :'( allt har bara komigt helt så… :'( sedan blev mina kaniner nästan dödade idag :'( av en iller som försöjte ta sig in :(.. men tack vare min mamma som öppnade ytterdörren idag så hon skrämde iväg den, så lever de fortfarande :') men allergin asså gråter snart så mk jag hatar det :'(… men endå så denna torsdagen som kommer nu, ska komunen sätta upp fällor här :)

Asså gråter snart ihjäl mig :'(

soten
0

Förut trodde jag att jag var allergisk mot kaniner. Men jag har ändå klarat mig :). Är du allergisk Mot kaninerockså? :O

Clariiz
0

Ute/inne katter? Kaske det går om ni kan stängde fö, så katterna ej kommer upp på övervåningen. Så du har en plats fri. Men finns j möjligheten.. så vet jag inte..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Blazen
0

1# Neej jag är bara allergisk mot katter, hästar & hundar och det är konstigt sedan har jag bott med katter i 7ÅR :O

Blazen
0

2# det är innekatter och de är väldigt kela och som jag berättade så har de fått gå runt helt fritt i husen i 7år :/

Denna kommentar har tagits bort.
soten
0

#3 Hoppas du slipper kaninallergi.

Blazen
0

#Jo det gör jag med :/ men jag har ju 3 katter & sedan rider jag.. plus att jag är mk känslig mot hö & sådant gräspollen :(

soten
0

#7 :( ..

KvirrZ
0

Vad jobbigt :'/

- Mvh Emma

Blazen
0

#8 jag vet inte vad jag ska göra… asså jag vill bara gråta hela tiden :'(

Tina-A
0

Allergi kan komma plötsligt, jag hade själv katter (typ 5) när jag blev allergisk mot ALLA pälsdjur. Sög hårt verkligen. Så vi sålde alla katter och jag har varit allergiker sen dess. Supertrist. Hemskt att råka ut för.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

#11 Usch :/ Stackars dig

- Mvh Emma

ciss
0

#11: Vad jobbigt!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Dotti_
0

nej va jobbigt. Men skulle det inte kunna gå om du t.ex ta medicin. Min mormor är alergisk mot hundar. Men hon har en. Och hon tar medicin och det ågr supperbra :D Fast det kanske inte heller går så bra ? :/

Clariiz
0

Ajdå.. Hoppas det växer bort då :I. Det gör ju det ibalnd. Är inte alergiker men har massor av vänner som är det. Stackars dig!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lizzan
0

Vad jobbigt :/

[Zorro_93]
0

:(

flisan93
0

#11 men du kan ju ha kanin nu..

Ync
0

Man kan bli allergis när som helst även om man har bott med/inärheten av katter tex.

Jag hoppas att det går bra för dig och att du klara dig! :)
Kan du inte ta någon medicin ? :)

Ellen95
0

stackars dig:( Hoppas att du klarar dig<3

Dotti_
0

Tjejen jag köpte dott av var alegisk för alla päls djur. Men hon har både katter,hundar och kaniner. Och hon gick på medicin. Och nu efter 45 år så hade det växt bort. men fasten hon var alergisk så hade hon alltid haft djur :D

Sotis
0

Nej stackars dig:'(

sputtnick_plexus
0

Så tråkigt, stackare :(

pandabjorn
0

åå vad tråckigt. hoppas du kan behålla katterna i alla fall på något sätt

Blazen
0

Jaa :) men jag tar ett sorts nässpray så jag inte blir täppt :D meen mår inte dålig så det är skönt =)

pandabjorn
0

så bra

Dotti_
0

Bra <3

Blazen
0

Jaa =) det tkr jag med :) <3

Martina-b
0

Jag har varita allergisk mot alla pälsdjur och massa annat hela mitt liv så det är ju inte riktigt lika svårt för mig´för jag saknar ju liksom inte det men nu kan jag i allafalla ha utomhus kaniner men det är ju eftersom jag vakcinerar mig också…

Det tycker jag att du också ska göra och om du har tur kan du få bort allt!!! man tar ett visst antal sprutor iveckan (jag tar 5) och så håller man på så i 3 år men det blir ju bättre nästan med en gång….

Så det finns hopp tycker verkligen synd om dig men det löser sig nog

[Linsenhejhej]
0

Vad synd att du är allergisk när du håller på och rider #0 . Går det inte att ta nån tabletter/ medicin ?

Jojsan
0

#29 vad kostar varje spruta eller hur ofta betalar du och hur mycket? är jättenyfiken, för jag kanske kan ha inne kaniner ifall jag tar sånt.. :)