OT-Vad gillar du inte?
Nu är det tvärtom genfört med Ellen_95 tråd "Vad gillar du". Så vad gillar du inte som maträtt. Eller hur man säger xD?

Kykling har jag aldrig varit glad för.
Ärtsoppa och gröt >_<

Glömde; Äter ingen soppa :P

blodpudding,ärtsoppa,köpt palt, mm
#4 Precis köpt palt är inte gott ;P

#5 det är bläää
#6 Mm.. Det ska vara hemma gjord ;D
#1, hur kan man inte gilla kyckling!? Det är ju det godaste köttet som finns, mumma :)
Hmm, vad jag inte gillar .. som de andra, ärtsoppa.. jag är rätt kräsen så det finns mkt jag inte gillar, men det absolut värsta är skaldjur.

potatisbullar bläääää:/
Massor!
jag tycker också Tina är lite konstig som inte gillar kyckling ;) hahah det gör ju nästa alla ! hahah nee skoja med dig! :P
jag tror inte där finns något som jag inte gillar, jag är nog allätare.. jag gillar faktiskt ärtsoppa, gröt och palt. Har inte smakat blodpudding så vet ej än ;)
något som jag inte gillar är avokado kom jag på ^^
Medarbetare på Hundar.ifokus

Palt är det äckligaste jag nånsin smakat tror ja ^^

#7 aa hemmagjord det är god,men köpt från affären är jätte äckligt.
Att vara riktigt SJUK :P när det gäller mat är jag då inte så förtjust i Sniglar :P
Ärtsoppa , Blodpudding kommer inte på nå mer just nu ;)

Blodpudding uuuääääääääääää!

#11 #8 Ja, men det är äkligt :P det går att äta om man är hungrig eller inte har något val men jag skulle aldrig ha föreslåt kykling till mat :P
Är inte så förtjust i paj, men vissa går att äta ändå. Ärtsoppa har aldrig varit speciellt omtyckt. Kommer inte på något annat just nu;P

Ärtsoppa, blodpudding, palt, kroppkakor, potatismos, korv, de flesta skaldjur osv.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Vad många som har smakat palt, det har aldrig jag. Jag har fått för mig att det var vanligt förr i tiden, kommer ihåg att Emils pappa fick paltsmet i ansiktet i Emil i Lönneberga. Äter ni det ofta som vardagsmat.
Kan absolut inte äta rå fisk som sill och sushi, annars älskar jag det mesta. Är ett riktigt matvrak.
Äter absolut inte pölsa!

Jag har aldrig smakat pölsa men jag tror att jag skulle spy av att äta det
#21 det är ju skiiit gott ;)
#22, varför tror du det ? ;D
#23 Va, är du seriös? O_o Du skämtar väl, eller?
#25, nej jag skmtar inte,, jag älskar pölsa!! =) det är ju verkligen skit gott :)
Pölsa är gott! Alla fall dagis pölsa ;)

Ärtsoppa.

Jag gillar inte ärtsoppa, pyttipanna, blodpudding, nasigowreng(eller hur det stavas) eller muffins… =)
Hmmm vad gillar jag inte? … Finns säkert något men jag kan trycka i mig det mesta ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Skaldjur!, Hämskt att dom kokar dom levande och allt:( Gillar inte smaken heller.
Jag gillar inte inälvor och griskött heller.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jag gillar INTE ärtsoppa det är typ det äcligaste jag vet!
Falukorv & blodpudding! Det HAAATAR jag! Och så fullkorns spagetti.. uuch..
Hälsningar Vemsan

fullkornsspagetti är muuums.. Vanlig pasta är äckligt

Jag kom på en sak till Kalvsylta,Det har jag smakat en gång, av min morfar fick jag smaka lite och det var jätte äckligt!!
#34: jag tycker helt tvärt om xD
Hälsningar Vemsan
Skolans ärtsoppa, blodpudding..hmm..det mesta i skolan är sketaäckligt ;S
Jag är rätt kräsen sådet finns mycket jag inte gillar x)
- Mvh Emma

Blodpudding är ju skiiitgott :D Älskar det ;) Skaldjur är också muuums! Nu blev jag jättesugen på räkor och kräftor <333
Pappa älskar allt som ni hatar, haha xD Han älskar kroppkakor, pölsa och allt sånt där skabbigt xD (Han är dansk, danskar gillar all mat ^^)

#39 jag ska vräka i mig kräftor ikväll. Håller med om att det är sååå gott.

Vissa soppor och sen förra gången jag åt kräftor gillar jag inte Kräftor heller :S

jag håller med keligast kyckling är bläääääää :P
Om man får ta dricka så hatar jag saft!

Kroppkakor, ärtsoppa, surströmming, fiskbullar m.m

vad alla är emot ärtsoppa, det är ju gott :P själv hatar jag köttsoppa, köttbullar, potatis, fisk, grytor, ägg (kallt och löst och medelkokt) och allt möjligt…

Surströmming, det har jag aldrig tyckt om! BLÄ säger jag! XD
palt är superäckligt xD
blodpudding.
Pyttipanna, blodpudding.. någon slags "gröt" är det jag inte gilalr, men vet ej vad det nu heter..

#24 För det lukrat väldigt illa.

Fisk, Ärtsoppa,blodpudding dt är säkert nått mer. men kommer inte på mera just nu

korv,skaldjur, torr potatis, kanin, kronärtskocka, aphjärna, och friterade småkryp:P..jag gillar inte sniglar heller.
ärtsoppa brunabönor med mera

- Ärtsoppa. (man kvävs ju när de fastnar "skal" i gommen)
- Potatis.
- Pyttipanna.
- Pölsa.
- Typ "korv å mackaroner"
- Typ brunsås å äckliga biffar,,/köttfärslimpa
Blodpudding är ju förövrigt jättegott !
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

smörgås