Vila i frid Milly
Vila i frid älskade Milly ❤️
Hittade henne imorse mellan hagen och boden. Satt helt stilla.Tog upp henne och såg att hon hade flera sår och var chockad. 5-10 mn efter jag hittat henne somnade hon in i min famn ❤️
(för er som inte vet,läs i klotterplanket.Och vill inte ha några påhopp,onödiga kommentarer mm)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kram❤️
Beklagar :/ <3
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Beklagar 🌷
||My Love For Animals Is Immortal||
Beklagar ♡
Neej så tråkigt 😕 Beklagar ❤️
Styrkekramar till dig och kaninerna 🌺
Vänliga hälsningar Ellen 

Usch vad tråkigt, beklagar verkligen! Men tur att du hittade henne ändå, att hon kom tillbaka till dig, så att du slipper gå och undra vad som hänt med henne. Men beklagar jättemycket och styrkekram till dig!
Beklagar verkligen. ❤️
Men har hon rymt (från hagen eller boden?) eller är hon frigående. Kan kanske vara bra att rymningssäkra både Hage och bod så inte fler kaniner kan ta sig ut? 🙂
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
#7 Hagen. Boden är 100% rymningssäker.
Läser du i klotterplanket ser du vad som hänt, inget jag vill ha här.
*styrkekramar*
R.I.P. Anton 💔
Vilken hemsk upplevelse! :( Jag höll tummarna hela kvällen igår för att hon skulle komma hem oskadd, men åh… Beklagar verkligen. Lilla Milly-gumman, du blir en vacker ängel <3 *kram*
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
#10 Ja jag mår skit idag 😕 Huvudet är tungt, och mår skit 😕
Usch beklagar verkligen har hänt mig också så jag vet hur det känns❤️
❤️Kram❤️
Tack alla ❤️
Så himla tomt utan henne i boden nu! Usch inget roligt alls 😕 Zelda tar det bra än så länge vad jag märkt.
Förstår dig :( Kram!
Zingo ;D
Kram <3 <3
*kraam* Hoppas det känns bättre snart❤️
"Styrkekramar" <3 Hemskt att bara föreställa sig hur du känner dig, förstår att det är riktigt jobbigt…. Stackare, men hon blir en fin liten ängel där uppe som vakar över dig <3
Beklagar verkligen :'( Sån jäkla otur! ♡
Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!
medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus