OT- "klackeskor"
Som kanske ni flesta vet så är ju "klackeskor" väldigt populära nu. Har du några sånna?
Nu tänker jag på både stövlar och låga, de flesta har ju en liten klack och en del har hög klack
Lägg gärna in en bild på dem:)

Jag har ett par rosa pumps som jag använde i sommar .. Men inte nu längre när det är så kallt ^^
Jag har inga…men vill gärna ha:) Det är som lite min stil och jaaa..jag vill ju följa modet;P Det är väldigt slutsålt så det är därför jag inte har hittat någrs:( Men kanske någon dag…

Har ett par vita högklackade någonstans. Lite oreda i garderoben, oja. (A)
Söker efter ett par svarta stövlar. Massor i min skola har sånna & jag har provat, tittat, tagit hem, lämnat tillbaka och så vidare. Och dom perfekta skorna har jag hittat några gånger - men nej, sådan tur har jag inte. De brukar aldrig finnas kvar i min storlek ..
;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#4 ooooh…SNYGGA<3
#4 snygga!
Jag har 1 par svarta och 1 par gröna stövlar. Sen har jag lite sandaler med klack också. Men heter det inte klackskor och inte klackeskor? Har aldrig hört klackeskor förut ;P

#6: Känner många som säcker klackeskor :) Beror på vars man bor.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Nej jag har inga men vill ha :) Jag säger klackskor

Jag säger också klackskor. Eller högklackat.

jag har ett par vita med guldigt mönster (Skitsnygga!) med kilklack :) de har jaf haft sen i våras, dehar hållt jättebra :) kan ej fota dem nu, batteriet i digitalkameran är slut.. :/
Älskar dem!!! ;P

jag har typ inga^^

#10 Åhh, kilklack är så snyggt!

jag har ett par bruna stövlar… kan ta kort på dem senare =)