Mini- tävling
Lördagen den 6 oktober ska vi ha en liten "hemma"tävling i Kaninhoppning. En inofficell alltså. Det är inte så många som anmält sig ännu men folket från våran lilla kaninklubb var snabba dit i alla fall.
Vet också att det finns en tjej härifrån som ska komma vet inte om det är _titti_ eller vem det är, men det ska i varje fall bli mycket skoj.
Alla är välkomna givetvis därför skriver jag här nu :)
Vi håller till i Skåne, rätt så långt ner…
Anmälan och frågor kan göras till branstads_kh@hotmail.com. Svarar dagligen på alla mejl.
Välkomna!
Roligt :) Jag bor i Stockholm så det är lite långt bort, men ha så kul!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vad roligt :)
Så skoj :D Jag kan inte komma, tyvärr.. :/
Vad kul! :)
- Mvh Emma

Ingen som bor i Skåne och som vill komma?=)
Tyvärr bor jag inte i skåne .. Hoppas ni får kul och att vädret är med er (om ni ska vara ute!) =)
Tyvärr bor verkligen inte i skåne hihi
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

japps..det var jag (_titti_)
Kommer bli jätte roligt 

Jag bor i skåne! fast min kanin är inte så duktig än, har nyss påbörjat träningen..

ja men det finns ju "lätt klass ny"..mailade med "Naathhhaa" och hon sa att det skulle vara ganska låga hinder..runt 20-25cm (i den klassen..)

Ja, visst finns det Lätt ny klass. Antagligen kommer ite hinderna vara mer än 20 cm höga mqax och ingen vattengrav kommer förekomma, jo ev men då under ett annat hinder så den knappt märks. Det är ju inte för sent att anmäla, är du intresserad så mejla till: branstads_kh@hotmail.com det skull vara jättekul och ha med dig ;D
jag bor långt ner i skåne.. var någonstans i skåne är det ? skulle vara kul att komma.. nu när skalman kan hoppa lite iaf! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus

#12 Ååh, vad roligt, Alltså, det är mellan Sjöbo och Hörby om du vet vart det ligger, kan skicka en karta ifall du inte vet vart det är =) Varmt välkommen i alla fall. verkar inte som vi blir jättemångasa i alla fall, men alla på KIF är välkomna..:)
#13.. ohh va kul!! jaa jag bor ganska nära sjöbo!! :) men jag måste veta när och var exakt det är, innan jag kan säga att jag kan komma!! =) hade varit jätte jätte jätte kul!! :D:D:D
bor i ystad btw ;) om du vet var det är :P

*längtar*

kommer ni vara ute eller inne??

Det kommer vara ute men "skydd" ommer finnas vid dåligt väder…, kan jag få din mejl adress Noa_Nisse så mejlar jag dig..:) Super, Eller mejla till vår mejladress =)

Det är på lördag den 6 Oktober, klockan 10 tror jag visatt vår första startså var gärna på plats 9.45 elr något. Vi kommer äslja lite mat och sådär, samt kommer det finnas selar och annat grajjs ocksså…
Det är på elestorps gård. De som bor där heter Birgersson, min kompis alltså… :) Men dock jag som håller i tävlingnen =)

okej! va bra!
Men jag har ingen "tävlingsbok" än…finns det att köpa eller kan jag vara med ändå ?? Sak fixa en den 13/10
Mitt längd-hinder (max längd 2m) är färdigt så om ni behöver låna det på någon träning/tävling fram över är det bara att maila.. =0)

Detta är ju ingen officiell tävling som man räknar med pinnarna till SKH och AKHRF men det kan du få köpa här. Kostar 10 kr.. Så det fixar sig.. =)
Tack för erbjudandet, ja vi ska ha längdhoppstävlingar lite längre fram =)

okej..kul…tar med pengar då!

Ja, vad bra, mejla så fort du vet om du vill komma och kan!
#19.. okej.. va bra för jag tänkte faktiskt köpa en bogsele.. så då kan man ju köpa det där ;) min mail är: daim__2@hotmail.com glöm inte att där ska vara två understräck efter "daim" det är många som tror där ska vara ett så du inte skickar till fel person! =)
okej.. den 6 oktober, jag tror inte jag ska göra något.. men då måste man inte vara med i någon kaninhoppningsförening då ? och hur mycket kostar det ? alltså att delta ?
haha.. aja,, jag får nog reda på det i mailet endå! ;) så du behöver kanske inte svara hehehe :P:P
Tyvärr , bor i Norge xP

Har mejlat dig nu Noa_Nisse. Ska mejla dig _Titti_ för adress också.. Kram
Bor i Dalarna xD

Bor inte i skåne.Jag bor vääääldigt lågnt där i från:P
ah,, tyvärr,, jag tog helt fel, jag troode att det var september fortfarande,, så jag trodde det var den 6 oktober,.. alltså att det var nästa månad.. men iaf.. jag kan inte då :( ahh.. typiskt. när jag sett fram emot det så mycket :/ men tack för att jag var välkommen!!

Den 2 November är det dags igen. Då kör vi igång med en ny tävling. Halloweenhoppet denna gång. Anmäl er NU, så ni får chansen av denna underbara tävling =)