Kanin som simmar?
Sputtnick & Plexus har aldrig simmat.

Millan eller lillan har aldrig simmat.

Millan,Lillan & Sixten har då aldrig simmat. Ska ladrig låta dom testa det heller:S
Ska aldrig heller låta Sputtnick & Plexus testa det. ^^

Dom kan väl simma. men har aldrig testat. Skulle aldrig få för mig att göra det heller.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

haha, mina kaniner avskyr vatten ;) så det blir inte till å simma för deras del ^^
Tror kaniner endast simmar om dom måste, och då i total panik.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
stackars kanin :(
skulle aldrig låta min kanin simma.. tycker att de e djurplågeri..
Nej fy, skulle aldrig få för mig att släppa ner Molly/Mimmi i vattnet för att de ska "simma"! Men jag tror som Tina_A att kaninen inte simmar, utan i renaste paniken förstöker nå land och säkerhet! Djurplågeri enligt mig.

mina kaniner har aldrig simmat skulle inte låta dom gör det heller
Tobby har aldrig simmat och jag ska aldrig testa heller (jag med ^^) Jag tror inte han tycker om vatten så mycket.
Gud va hämskt ! Skulle aldrig låta mina kainer simmar ! Linus hatar när jag tar ett fuktigt paper för att tvätta honom när han var liten och rulade sig i häst bajs ;D

usch vilken panik dom måste få:(jag tycker me att de e djurplågeri. de bli väl lätt förkylda om dom är blöta och blir kalla?
Nae det har inte Frallan gjort. Jag skulle aldrig utsätta min kanin för något sådant…de filmer som jag har sett på kaniner som simmar har inte varit i mitt tycke! De ser bara skräckslagna ut, huvva!
Jag vet folk vars kaniner gillar att simma, det är ju absolut inte djurplågeri sålänge kanen själv går ner i vattnet.
Men nej, mina kanner har aldrig simmat.

Jag skulle inte ens få för mig att låta Yuki simma…

ah man får ju tänka på vad man utsätter djur för djur är liksom djur och ingen leksak och dom är hjälplösa emot oss.många som inte tänker så långt innan dom gör idiotiska saker med sina djur:( hörde förut att det var någon som satt sin råtta eller något sånt djur på en raket och avfyrat den=(sorgligt att de finns sånna idioter som plågar djur så
Fattar inte varför folk tycker det är djurplågeri med kaniner som simmar? o_o JAg har med egna ögon sett kaninen som gått vid stranden och sen självmant gått i och simmat lite.

#18 inge fel om kaninen går i själv men om man lyfter eller slänger i den så är det djurplågeri. jag tycker det är okej om kaninen går i självmant om den vill känna på vattnet för många kaniner är rädd för vatten.
Den kaninen på bilden stog det på bildtexten att den går i vattnet självmant och hoppar i från en brygga.. Vet dock inte om jag vill tro på det med bryggan o.O Men fan va elakt om man tvingar en kanin att simma.. kan ju drunkna av ren panik : (
http://elinalgotsson.blogg.se

Så länge kaninen själv verkligen VILL simma & gå i vattnet så är det helt okej. En varm sommardag är det ju skönt & svalkande. Det går ju att sätta kaninen en bit från strandkanten - vill den i, går den i, annars gör den det inte.
Tycker att det är hemskt när man släpper ned kaninen själv och en blir rädd, men om den själv vill är det en annan sak.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Dom flesta djuren KAN nog simma om dom måste.
Men kaniner är ju inte gjorda för att kunna simma så jag tror det är rätt ovanligt att dom tycker om det. :P

nope, Frallan simmar ALDRIG! ;) Men nästa sommmar kanske hon kan få hänga med ner till haratjärn och kliva i vattnet om hon vill?
Hardjur är väl inte ens byggda för att vara duktiga simmare? De sprattlar väl bara och "kan" egentligen inte simma har jag för mig.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Har för mig att vatten tar bort något speciellt fett i kaninens päls. Vet dock inte vad detta är bra för eller vad som händer om det "tvättas bort".

#25 Hej djur har väl ett fett som bildas i pälsen för att hålla värmen och så.hundar har också så och de har väl alla djur så man ska inte tvätta djur om det ej behövs för då tvättar man bort det så tvätta bara om det är smuttsiga.men jag vet inte om det gör något om man tvättar djur ändå men jag undviker det om dom ej är smuttsiga så de behövs.

Soten har aldrig simmat
Det är första gången jag har hört att kaniner kan simma…. Eller att det finns någon som kan simma.