Kritik på bilder
Nu har jag vart igång med kameran igen ;P Hugo denna gång också, efter Berit vägrar vara med på kort :P Skulle gärna vilja ha bra resp. dålig kritik på bilderna, så jag vet vad jag kan göra bättre i framtiden. Observera att jag har en kompakt digitalkamera o ingen systemkamera, så det är inte direkt tiptop, men jag har gjort så gott jag kunnat! :)
Blir ganska många bilder nu, ni kan ju kolla på så många ni känner för :)
Bild 1 - Gillar den här själv, den känns så silvrig :)
Om man får komma med input lite såhär på en gång innan man glömmer så gör jag gärna det nu ^^
Första bilden i #0 känns underbar och jag älskar den på alla sätt och vis!
Bilden i #1 tycker jag känns väldigt konstig. Jag ser inte riktigt bakgrunden eller det han sitter på, gränsen alltså, så det känns som han är inklippt på en svartmålad bild bara. Lite konstig placering i bilden också tycker jag.
Bild 3 i #2 Känns däremot mycket bättre och jag ser att han står på något och han har bra placering i bilden tycker jag. Blicken faller direkt på honom för han och det är härligt! När det blir sådär bra så passar den svarta bakgrunden tipptopp tycker jag.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#3+#4 tycker jag blir lite som #1, och det är synd att hans öra är kapat i #3. Dock gillar jag de båda bilderna oerhört skarpt ändå för de är väldigt, väldigt vackra ^^
#6: Snyggt tycker jag!! Hade nästan kunnat vara ännu närmare tror jag :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tina - Tack för all kritik :) Ska tänka på det du sagt till nästa gång ;) Att jag skulle kunna va ännu närmare är nog sant, men de gånger jag försökt så har det mest sett ut som en boll med hår liksom, har inte blivit nåt ansikte ^^ Antingen ramlar frisyren på huvudet ner o stör i ansiktet, eller så krullar mustashen till sig :)

Tyvär så är jag inge bra på att ge kritik men bild #9 var oerhört vacker! (:
Jag gillar verkligen att du är i kaninens nivå när du fotat. Skärpan är riktigt bra och bakrunden känns väl okej, prova lite variationer, kanske inte fullt så mörk om det ska bara helkropps porträtt, men om det bara är ansiktet så är det jättesnyggt! :D

Jätte gulligt litet flygplan du har :)
Jag har inte så mycket kritik men tycker att det var synd att du hade kapat örat i #3 & #6 annars var alla bilder jätte fina :D
#12, tack :) Jag har mörkat bilderna lite faktiskt, eftersom lakanet jag har till bakrund är lite dassig färg på så det ser lite halvtaskigt ut om man inte mörkar ner det lite haha ^^ *fuskas* :) Vill gärna ha tips? på vad för färger som skulle va snygga som bakrunder, o om nån vet nåt snyggt man kan "dekorera" med, typ blommor osv, för o piffa till det lite! (;
Det är ju bara att exprimentera, testa med vitt, kanske lite pastellfärger? Vinrött? Jaa, prova :)
#15, får göra det nästa gång :D
Men har han öronen så dära mitt i ? :P typ inte hängande och inte stående. men mitt i. :P
otroligt söt och fin var han!
Ras? eller är det blandras?
Tycker bilderna va fina, synd bara att du kapat lite delar på några utav bilderna, och en del har för lite luft runtomkring sig (t.ex bild 2 bredvid vänster öra).
Jag tycker att du borde klippa bort mer (zooma in) på närbilden. Men den va fin iaf.
Alla bilderna va jättefina!
Oj, såg nu att golvet typ lutar på bild 3, är det bara jag eller är det sant?
#17, haha na han är ett mellanting, ett litet flygplan sådär (; Han är en dvv-korsning, mest dvv men lite lejonhuvad i sig, kanske syns hehe :)
#18, Ok :) Haha ja det lutar, det ska vara så :) Det är inte ett golv utan en datastol faktiskt, så den e lite skev (;
Ska han ha uppåt höron eller neråt ? ;)
Det är då sött med flygplans öron :D
Har ingen kritik ^^
alla bilder var superfina :)
#20, ibland har han hängande när han sover, ibland står dom rätt upp, men oftast står dom lite hur som helst ^^
#22 Men gud vad söt <3
Gud så söt, riktiga flygplansöron :)<3