Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1217 ggr
MissanTissan
0

Grrrrr!

Älskar den här kaninen mer en livet själv, men ibland vill man bara ge bort honom till första hem!

Stor städade inne i sovrummet det han springer fritt, byte lakan osv.

Går till rummet bredvid (Djurrummet) Och städar mina råttors bur. När jag kommer in i sovrummet igen hittar jag Ghost i sängen! (Helt okej, om han inte bajsa och kissa i den!!) Bara att byta sängkläder igen, för nu har han kissat ner den igen!

Suck!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Irmelinis
1

Ååhhhh nej, sånt är så jobbigt 😕 Helt onödigt ställe att göra sina behov på ju…

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

MissanTissan
0

Eller hur! D:

ra-17
1

Jag förstår, sånt är bara så jobbigt. Tänker, "jag tycker om dig, men allvarligt var det där nödvändigt…?!!"

MissanTissan
0

Suck! Enligt honom är det sjukt nödvändigt!

Happy-Bunny
1

Ja sånt e inte kul! :( Tur att de är så söta och gosiga annars :)

Irmelinis
2

Andra bus som jag inte blivit så glad över… men ja, tur att de är så söta ändå 😃

-grävt hål i skumgummimadrassen
-bitit hål i den fulla soppåsen som ska bäras ut till soptunnan
-tuggat sönder omslaget på några böcker 
-hoppar upp på hyllor och river ner saker bara för att det är kul 
-ätit upp mina pelargoner, bara en stjälk kvar…
-rymt till grannens jättefina grönsaksland…*pinsamt*
-tigger mat
-smakar på mina kläder 

säkert fler saker som jag redan glömt… 

Vad gör era kaniner för andra dumheter? 🙂

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

MissanTissan
2

Min grabb jagar råttor! Haha!

Nej, men när råttorna går i hans matskål försöker han jaga bort dom genom att stampa i marken och morra åt dom, men dom är så tröga att dom bara står kvar och ignorerar honom!

ra-17
0

#6 Bitit hål i soffkuddar Nafsat i kläder ( kan gå hål) Kissat/bajsat i sängen Ätit/gnagt på ett antal saker.

Happy-Bunny
1

Haha min lilla ninis gör massa dumheter XD Hoppar upp på en hylla, välter ner all mat över hela golvet… Bajsar i sängen Slickar på fönstret, så morfar behöver putsa det hela tiden Gnager sönder bord Tar sig ur selen och hoppar runt en bra stund på gräsmattan innan ha låter än få tag på honom Bryter sig ut ur buren (har klämmor på luckan högst upp för annars ställer han sig på sitt hus och bankar upp luckan med huvudet. Klämma på lilla luckan fram för annars biter/slår han upp den. Påsklämmor i hörnen, annars trycker han sig ut genom de små springorna. ) Sen finns det väldigt många fler hyss som jag inte kommer ihåg ;) PS. Han har en gallerbur inne

[AnimalLover1]
0

#6 Bitit sönder mina hörlurar… -.-

Kaninernasbästa
1

Igår hade Molly "rymt". Jag letade typ runt hels området. Sedan grävde jag upp en gång som de har grävt på ett tag, som var grävd för. Jag stoppade in handen om hon skulle komma fram men ingen kanin. Jag gick och kramade Hedda och då hoppade Molly fram! Vilken buse som grävt för ingången själv xD

CamillaS
1

Har bara haft min kanin i snart 3 veckor och än så länge har han faktiskt inte gjort så mycket hyss. 😇
Det jag kan komma på är massakrerat en mjuk kattboll och kissat på golvet där han inte ska (om nu det skulle räknas som hyss) sedan försökte han bita och gräva lite på min matta, men det satte jag fort stopp för. Annars kan jag inte komma på nåt speciellt.
Men ett tiggarmonster det är han. Han är en mästare på att tigga!😃