OT - Vad gör du annars?
Vad gör du när du inte sitter här inne på KIF? :)

Är hos kaninerna för det mesta. Hopptränar, fotar, motionerar, kelar, klipper klor, tömmer burar, matar, ger vatten, gosar & sånt. Ett heltidsjobb med 9 kaniner för tillfället (3 vuxna & 6 ungar).
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Eller ja, är ju i skolan också. Och med marsvinen :)
www.frihetenskaniner.se
Okej, :D
oj vad mkt med 9 kaniner, :) men roligt :)

Är hos morfar:)

Tog bort dina dubbelinlägg Jessica :)
#6: Ringde er nyss men ni var inte där ^^
www.frihetenskaniner.se
7: okej tack=)
Är med kaninerna, men eftesom jag sitter vid datorn HELA tiden så blir det inte mkt annat.. :P
Funderar dock på att börja spela gitarr eller så, skulle vara kul. Kan några låtar och har två akustiska och en elgitarr :)
Jag sitter ju här hela tiden :)
Annars pluggar jag väl mest, blää
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#9 Det är skojsigt att spela gitarr. :)
Pluggar, är med kompisar, är med min kanin. Gör inte så nämnvärt mycket…

Pluggar och är med kaninerna!

Är med kaninerna. Det tar ju rätt mkt tid. Sen målar jag rätt ofta. Annars sitter jag mest här. Säljer saker på tradera å sånt. haha (:
Självporträtt av en bild från när jag var liten haha (x Är dock inte färdig än. Ganska mkt som måste fixas.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

skolan tar ju en hel del tid + plugg, annars rider jag o umgås med vänner o familj :)
Pluggar, rider är med mina djur<3
- Mvh Emma
Jag jobbar rätt mkt :]
Å så fotograferar jag eller är med min familj & mina djur på vardagarna.
På helgerna umgås jag mest med vänner. Fikar på stan, går ut på promenader, går på fester, ser på film & sådär :)
Å så är jag rätt mkt barnvakt åt 2 pojkar som nu är 4 & 6 år gamla, å har varit det sedan den äldsta pojken var mindre än 1 år, och den yngre sen han föddes då :)
när jag inteär inne på kif på vardagarna så pluggar jag, sen äter, sen kelar jag med skalman och timmie, sen trönar jag kanske, eller så tränar jag agility.. umgås med resten av familjen med eller utan djur.
på helgerna, såär jag mest med kompisar, på fest eller nått.. men på söndaar så måste jag städa rummet.. jobbigt ^^.. och efter det så är jag med skalman/timmie eller båda.. hopptränar, eller nått.. ja lite allt möjligt! ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag glömde bort det viktigaste.
Jag tittar på Tokio hotel filmer flera timmar per dag (speciellt om en viss Bill Kaulitz medverkar mkt) Ärligt talat är jag helt besatt av honom, jag babblar om honom hela tiden, haha x)
Jag sitter här väldigt mycket.
Jag är i stallet, är med kaninerna och är med kompisar. :)
Är med kompisar, kaninerna, tränar basket, spelar piano, läser m.m. ;)
Är med kaninerna och pluggar för det mesta.

jag är med kaninerna väldigt mycket:) Jag är i stallet också:)
Jag jobbar ju också iof, som danslärare. Och pluggar på dagarna till lågstadielärare :) Övningsskör när jag hinner och söker lägenhet då och då.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Är i skolan ;) Annars så är jag med djuren, kompisarna, sjunger (kör), "jobbar" (fast det är inte så mkt till jobb) och gör läxan :)

är ute hos kaninerna, fotar, tittar på tv, umgås med kompisar, pluggar om jag har läxor. .. Ja, sånna saker.