(S) BLÅ dvv rexhona
Ras: Dvärgvädur rex
Född: Mars 2012
Kön: Hona
Pris: 150 kr
Finns: Öljehult, Blekinge
Ska ej avlas på! Och säljer inte till småbarnfamilj!
Bor just nu ute men kan även bo inne.
Tror hon trivs bäst som ensamkanin.
Hon är sprallig, envis och inte så glad för att skutta i sele, mer att skutta i Hage. Kan lätt bli stressad, ialla fall innan hon lärt känna miljön mm. Aldrig bitits!
Anser att hon inte är nybörjarkanin men ingen problemkanin.
(lite rund just nu men frisk! Beror på att hon snott burkompisens mat)
PMa för mer info!
Hittar jag inte rätt hem, så får hon stanna. Har rätten att neka köpare om det inte känns rätt.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Verkligen ingen som kan tänka sig? Känns ohållbart just nu, försökt allt 😕

Finns kvar!

Hon bor numera inne. Och bor inte längre med sin burkompis.
Märkt att hon trivs bättre utan annan kanin i buren så hon hade nog trivts bra hos någon som vill ha en ensamkanin 🙂 Hon har blivit lugnare med sedan hon kom in samt blev själv. Men vill fortfarande inte bli klappad i buren eller så. Då skuttar hon in i huset.

Tror hon skulle passa frigående inomhus som ensamkanin :)
En superfin tjej minsann

Solblekt och fäller haha :)
Verkligen ingen som är intresserad av Ella? :(

Ingen? Ingen som vet någon heller?
Hon har bättrat sig en hel del sedan hon blev själv och idag satte hon till & md tassarna på mitt ben när jag satt i hagen så tar mer kontakt.
Hur kommer det sig att du fortfarande vill sälja henne om hon blivit mer social? :)
#8 Därför att hon behöver komma till ett ställe där hon slipper bli buren dagligen vilkt hon måste här för att komma in och ut i hagen. Hon behöver komma till någon som kan ge henne mycket tid och främst fokusera på henne.
Permanent Hage med bur eller frigående.
#8 Vissa kaniner klickar man inte så bra med, det är ju viktigt att kanin och ägare trivs tillsammans, annars är det ju bättre för båda att kaninen byter hem och får en människa hon passar ihop med. Tycker det är vettigt 👍
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Jag har en kompis som möjligtvis kan vara intresserad.
#11 skicka pm ang mer om det :)

#11 Var din kompis intresserad?
Börjar bli mer och mer akut nu :( (nej inte för avlivning), ej hållbart för hnnes och min skull :(
Jag frågade henne men hon hade sett en annan som hon ville ha men det är dock inte säkert att hon kommer få tag i den kaninen då ägaren helst ville sälja den och en annan kanin tillsammans. Men jag skriver om det blir nåt :)
#15 Ok gör så :)
Akut 😕
Kanske kolla in omplaceringshemmen i ditt län här? :) http://djurhem.ifokus.se/articles/4d712e6db9cb46221d04480f-alla-djurhem-i-sverige
#18 Vill inte sätta henne på djurhem. Jag vill veta vart hon hamnar och träffa ev köpare. Samt att på djurhem kan de inte ge henne det som hon behöver,och man vet aldrig hur länge de blir där. Då är det bättre att hon är kvar här.Tack ändå!
#17 På vilket sätt är det akut?
#20 står i tråden. Detta är en Annons, ingen diskussion, vid intresse skriver man, antingen här eller i om, andra frågor besvaras i pm ;)
Tråden kan låsas