Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1082 ggr
Linneavs
1

Namnförslag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått hjärnsläpp och vill mer än gärna ha hjälp med att komma på namn åt min lilla hona! Tävlingsnamnet ör Elida's kärleksmums :)

Linneavs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Elidas kärleksmums

[Lillmatten]
1

gillar du namn som Humla, Niva, Fynix m.m. eller mer människonamn som Tindra, Sally, Ruth ? :)

Linneavs
0

Gillar korta och lite ovanliga namn,Är inte så förtjust i människonamn 😉

Kaninernaa
0

Bunny, Alison, Luna, Feuxo, Aurora, Bunny, chicka, Hope, Nea, Myran, Loppan, Tzatziki, Zäta, izzy, Qira, Rosé, Rue. Lite namn vissa mer ovanliga än andra. Men det finns en internet sida med massa bra ovanliga och vanliga kanin namn som alla är jätte fina kommer inte ihåg vad den heter men sök på kanin namn!

moln50
0

Milli                                                                                                                                                                                Millie                                                                                                                                                                              Näckros                                                                                                                                                                       Kantarell                                                                                                                                                                     Constance                                                                                                                                                                  Catrell

Linneavs
0

Taaack

Irmelinis
0

Sneak 
Win 
Pixel 
Myra

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

missan´s
0

Tycker hon ser ut som en Vilda/Wilda😃

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Max858
0

Smurfan tycker jag

moln50
0

Zilla                                                                                                                                                                                Milla                                                                                                                                                                              Nilla                                                                                                                                                                                Jilia                                                                                                                                                                                 Jila

Happy-Bunny
0

Milly, Lilly, Wilma/Vilma, solie

[Transfiguration]
0

Lyria heter min :) fint tycker jag

[Indii]
0

Fay, Chess, Clea, Zoe, Embla, Chanelle.

[Sockertoppens_kaniner]
0

Eira helt klart! 😍