Tävlingen! :)
Det gick jättebra idag. Tävlade två klasser med Black Romance & två med Elsa.
Elsa var inte så bra, hon fick sex fel i ena klassen & fyra i den andra. Men sånt är livet! Full av energi var hon och jätteglad. Ställdes även ut (91 p) men det gick inte heller så jättebra pga fällning & att hon vägde för lite.
Black Romance var duktig idag - vi plockade en pinne & fick två placeringar. Så stolt! Sedan åkte hon till sin nya matte :)
Ellen hade aldrig tävlat förrut, och hon och Millan fick hela TRE pinnar på en dag! Det gick alltså grymt bra för dom & Ellen var jättebra. Det gick mindre bra på för Kajsa, Lillen var seg & ville inte hoppa. Men det går nog bättre nästa gång :)
Sandra (inte hon som hade Skrutten, utan en annan Sandra) tävlade med Mia & det gick rätt bra tror jag. Med Stampe blev hon diskad, han var för seg & hann inte runt banan :)
Fanny och Emilo plockade en pinne idag också och fick en placering. Han var en riktig tiger på banan, men det var med många grymt duktiga kaniner så han vann inte, men nästa gång kanske. Major gick inte så bra, han var seg. Men ack så söt han var, alla blev kära i honom :)
För övrigt blev det en dag med massa kaninsnack, hoppning, glada skratt & duktiga kaniner. Bilder kommer sen, fotade inte så mycket då det var inomhus :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Kul! :D

roligt =)

Grattis till placeringen ;)

Tackar :)
www.frihetenskaniner.se
Skojsigt det lät :)

du tävlade väl inte men Engla för hon har väl ungar? :)

Var jättekul :)
www.frihetenskaniner.se
Grattis! :D
kul :) Vad menas det med att man har "plockat en pinne"? 
Vad kul :D
- Mvh Emma
lät jätteskoj! :) längtar till bilderna ;)

#9 När en kanin blir placerad i en hopptävling får den en uppklassningspinne. När kaninen fått 3 pinnar i lättklass, flyttas den upp till medelsvår och så vidare :)
#12 bra beskrivning :)
#12 ok, tack
Vad kul! Grattis! Ser fram emot lite bilder. (:

:D
www.frihetenskaniner.se

hur lyckades hon ta tre pinnar på en dag??
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#17 Undrar samma ^^
Kul!
Men hur kan hon bara tagit en pinne om hon fick två placeringar? :P

Pratar du om BR? Placeringar kanske var fel ord. Hon kom femma & fick rosett och sånt, men ingen pinne.
www.frihetenskaniner.se

I STKH får man bara välja pris om man tagit pinne ^^ Eller? xD
Alltså, man kan ju bli placerad ändå. Men om kaninen har över 4 fel får man ingen pinne (dock är det ovanligt att en kanin som placerar sig får över fyra fel)
I STKH får man bara pinne om man placerar sig (:

Tycker fortfarande det låter konstigt att en kanin fått 3 pinnar på en dag ^^ ;P

#22 Man får en fin burk också, om man placerar sig utan att få pinne^^ xD
#24: Haha, justdet :P

Hon kom tvåa & det var då hon fick pinne. När hon kom femma (eller vad det nu var) fick hon ingen pinne ^^
www.frihetenskaniner.se
Vad tävlade Millan i för klasser? (:

#27: Oj, hm. Tror det var lätt rak 1, 2 & 3. Det var flera Lätt rak (väldigt många anmälda) och man fick delta i hur många man ville. Vet inte riktigt faktist ^^
www.frihetenskaniner.se
åh vad kul :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#28: Ok (: Ingen cup? :P

#24 Haha, just det xD
:]

Grattis till alla placeringar och pinnar! ;D
så kul att det gick bra för de flesta:)

Bilder =)

Seeen (A)
www.frihetenskaniner.se
#36 Bläää på dig, nu xD
- Mvh Emma
Hur gick det på utställningen? :) Det gick bra för Thezz hörde jag :)
vem vann?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#38: Vet inte riktigt, var så mycket med hoppningen att jag inte tog mig tid att kolla in utställningen. Vet att Freddie (vit blåögd dvv) fick 94:a, TROR hon fick en 95:a men vet inte riktigt. ^^
www.frihetenskaniner.se

Millan var så duktig:)

Jag kom två i en klass och trea i två klasser.
Kul, :D
bilder? :)

Det gick jätte bra för millan och ellen:D men minder bar för mig;)