Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 461 ggr
ninaochica
0

Min rabbit ;D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ville bara snacka lite om min gulliga lilla alldeles egna kanin Chica<3 :D

- Min Lilla Chica -

~ När jag sträcker fram hennes favvogottis till henne så tar hon ner    huvudet och vill hälldre att jag klappar och kelar med henne än att    äta gottiset :'D <3 Älskar henne!

~ När jag kommer fram till buren och börjar att klappa henne så blundar    hon och slappnar av o håller nästan på att somna <3 Älskar henne!!

~ När hon är ute i sin Hage i trädgården och äter gräs och skuttar runt får    hon små glädjeskutt och hoppar in och ut ur buren via "trappan" jag    gjort så hon har fri rörelse mellan buren och hagen, då är hon bara såå    gullig <3 Älskar henne!!!

~ När jag kelar med henne och vi har det mysigt i buren eller i mitt knä    så slickar hon mej jättemycket med sin varma mjuka lilla tunga <3    Älskar henne!!!!

~ När jag ser henne sova äta dricka tvätta sej slappa kela o allt annat    så inser jag bara mer och mer att hon är så otroligt gullig och att jag    helt enkelt och otroligt mycket så man knappt kan fatta hur mycket    jag bara <3 Älskar henne!!!!!

~ Helt enkelt ÄLSKAR JAG MIN CHICA!!! Ville bara saja precis det som jag sajer till henne varje dag flera gånger när jag pussar henne o klappar henne och gosar med henne genom att rufsa till henne gnida min nos mot hennes och bara andas i hennes päls o känna hur hon myser och slappnar av och älskar mej lika mycket som jag någonsin älskat och kommer att älska henne

Älskar, Älskar inte.. 
Ingen fråga om saken!! : Älskar Såklart! Utan Tvekan !!!

Pussar o kramar o en massa kel till min älskade och åter igen älskade CHICA <3333333333333osv.

Chica-Chica-Chica-Chica-Chica-Chica-Chica-Chica-Chica-Chica-Chica-Chica

One of the Loved OneS

Älska er kanin precis sopm jag gör :) och MÅÅNGA av er gör :)

Ni är bäst och toppen allihopa, känn er stolta över er själva säg till er själva "Jag är någon och jag är en bra månniska - jag är Toppen!

Jag vet att många kan ha svårt för att säga det men det är bara att kämpa på även om det känns hemskt och jag kanske inte allt förstår hu ni har det.. men jag försöker.

Puss på alla er!!

Infogar en bild på min lilla älskade Chica :D <3

Prizma_o_Kristall
0

Vilken söt kanin! Och underbar tråd:) Verkligen härligt att läsa, får säkert många att må bättre om man är ledsen:)

Tack!

Kramar/Carro

Romana_12
0

Va söt kanin!

ninaochica
0

tackar tackar! vad bra! :D vill göra livet bättre för någon :P det är inte mkt men det är alltid något ;) tackar!!

Chippers
0

Söt!

ciss
0

Vad fint skrivet. Vad bra att du tar väl hand om din kanin, hon älskar säkert dig också!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Härligt! :)
Urfin kanin :)<3

- Mvh Emma

ninaochica
0

#5 tack så hemskt mycket! :D det värmer :D

#6 taack :D<3

ninaochica
0

glad att ni tycker om det ^^)

Tina-A
0

Vilken underbartråd :) Det låter toppen och supermysigt.

Och jag håller med, man ska vara stolt över sig själv!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ninaochica
0

^^D vad gulliga Ni också är ^^D men man måste faktiskt hela tiden påminna sin kanin (och andra personer och djur man känner) om att man älskar dem ^^P

ciss
0

#10: Jag säger typ 100 gånger till mina kaniner att jag älskar dem. Först tar jag upp en av dem och säger "Heeej gosebollen, jag älskar dig jättemycket!", sen tar jag upp en annan och säger "Jag älskar dig också honeymoon" (jag vet, löjligt smeknamn, haha), sen tar jag upp en till och säger "HEEEJ mysigfjun, älskar dej" och så vidare.

Ifall mina kaniner skulle glömma bort att jag älskade dem så måste de ha väldigt kort minne. Jag påminner dem liksom hela tiden ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ninaochica
0

#11 haha :D vad bra!! kul ^^D gulligt smeknamn! inte fånigt ;) naww! bra!

ninaochica
0

trevligt att ni gillar det ;)

sputtnick_plexus
0

Söt kanin!
och jättefint skrivet!=)

Noa-Nisse
0

hon är jätte söt!! och va fint hu skrickigt!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Lippo
0

Vilken underbar kanin du har! :)<3

Sotis
0

Men gud så söööt<33:)

Jennie104
0

Kan man få ha så söt Kanin?!

ninaochica
0