Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
LĂ€st 1010 ggr
Klara16
4

Kulldagbok lejonhuvad dvv

Hejsan! Nu har "classic movies" kullen anlĂ€nt. De vart 6 st friska bebisar💕 HĂ€r i denna trĂ„d ska jag lĂ€gga upp bilder pĂ„ bĂ€bisarnas utveckling! FörĂ€ldrarna till denna kull Ă€r: Zeros Vilda Ă€r en otrolig sĂ€llskaplig och snĂ€ll tjej med sor personlighet! Hon Ă€lskar att mysa och upptĂ€cka trĂ€dgĂ„rden! Vilda har hoppat pĂ„ hobby nivĂ„ och tycker de Ă€r kul! Hon Ă€r i fĂ€rgen vit blÄögd och i rasen lejonhuvad dvv:) Alice Cooper Ă€r en vĂ€ldigt speciell kille med energi som 8 kaniner! Han ÄLSKAR lĂ„nga promenader med mycket mys! Han hoppar 45 cm och ska eventuellt tĂ€vla i framtiden! Han Ă€r Madagaskar brokad lejonhuvad dvv Meningen med kullen Ă€r att fĂ„ fram sociala kaniner med EGEN personlighet.

Klara16
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon har grÀvt ner bÀbisarna vÀldigt mycket!

Irmelinis
0

SpĂ€nnande att se vilka personligheter som kommer fram ur den dĂ€r högen đŸ˜ƒ Hoppas pĂ„ fler bilder snart!

Uppfödning dvĂ€rgvĂ€dur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges KaninvÀlfÀrdsförening

Quiinne
0

Följer sötisarna😍😍

Klara16
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Snart Ă€r dom smĂ„ sötnosarna 2 dagar😊

Irmelinis
0

Sötisar! Blir de vita allihopa, tro? đŸ™‚

Uppfödning dvĂ€rgvĂ€dur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges KaninvÀlfÀrdsförening

Klara16
0

NĂ„gon mantlad/brokad ser det ut som😊

evelina.a
0

Följer!🙂

semo02
0

Kan du lĂ€gga ut nĂ„gon lite bĂ€ttre bild pĂ„ dom smĂ„ i boet? Skulle vara kul att se♄♥

Klara16
0

Imorgon ska jag uppdatera med lite nya bilder! SÄg nu ikvÀll att en unge troligen blir Japanteknad wt :)

Klara16
0

Idag har vi köpt mjölk ersÀttning till en av ungerna! Hen Àr dubbelt sÄ mindre Àn sina syskon och vÀrkar inte fÄ sÄ mycket mjölk av vilda:/

[Sockertoppens_kaniner]
0

#10 Du kan ju annars hÄlla i mamman och lÄta ungen dia frÄn henne. LÄt ungen dia sÄ mycket som möjligt. Jag skulle sjÀlv lÄta tvÄ ungar dia extra frÄn mamman men jag tror att de skulle diat mer Àn vad de gjorde. De överlevde tyvÀrr inte.

Klara16
0

Tack för tipset #11, jag ska testa det:)

Klara16
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Idag Àr ungarna 5 dagar gamal! SlÀnger in tvÄ bilder ocksÄ ;)

Klara16
0

De blir 2 viltgul wt ungar ocksÄ!

Klara16
2

Nu Àr dem smÄ bÀbisarna 2 veckor! Alla har öppnat ögonen förutom den lille som bara har öppnat lite. Men slÀnger in en bild pÄ dom smÄ sötnosarna;)

Quiinne
0

Fina fĂ€rger đŸ˜đŸ‘đŸŒ

Happy-Bunny
0

hoppas det snart kommer upp fler bilder pĂ„ de smĂ„ sötisarna 😊

LivetsomkaninÀgare
0
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Nu Ă€r dem smĂ„ sötnosarna 3 veckor och full fart i bena! förutom en som  har gjort illa högra bakben och hĂ„ller upp det nĂ€r hon skuttar :( Har nĂ„gon ide vad vi ska göra? kanske borde ta henne till veterinĂ€r, men vill inte utsĂ€tta henne för stress

Happy-Bunny
0

Skulle nog tagit henne till en vet Àven om det kan vara stressande, försök bara göra det sÄ lugnt som möjligt för henne. Jag Àr dÀremot inte expert pÄ just kaninungar sÄ kolla med nÄgon annan ocksÄ sÄ du vet hur du ska göra för sÀkerhetens skull :)

LivetsomkaninÀgare
0

#19 ja, Jag ska ringa imorron och hoppas att hon klarar sig den lile:)