Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 946 ggr
Edithstridh
0

Kaninnamn till hane?

Hej! Jag ska snart få en kanin och är nästan helt säker på att jag ska ha en hane. Allt är förberett, dvs bur, foder, leksaker mm. Det ända som kvarstår är hans namn! Alla namn är uppskattade! Tack i förväg :)

filippaaaberg
0

Gizmo är ett fint namn! :)))))))))

Irmelinis
0

Vilken färg? och ras är han? 🙂

Rookie 
Cirrus 
Epic 
Hjalmar 
Alvin

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Edithstridh
0

#2 Ingen kanin tingad än, men hoppas på att det blir en lejonhuvuden dvärgvädur

Delfinen02
0

trey

Edithstridh
1

#4 Har du några fler? Skriv ner allt du kommer på! Trey var superfint!

Irmelinis
0

Boy
Colin 
Sam 
Kian 
Moss 
Troy

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

Edithstridh
0

Tack så jättemycket! Bomba med namn och gå gärna in och ge förslag på marsvinsnamn till #1

Kaninhoppare
0

#7 Vilka sorters namn föredrar du? Mer "djurnamn", tex Stampe, Tusse osv eller människonamn så som Alfons, Pontus?

Medarbetare på Jättekanin

wilmis0e
0

Denzo Badzan Finns jätte många namnalternativ. Du kan söka på google på txl. Djurnamn hane eller hästnamn eller bara svenska pojknamn eller amerikanska pojknamn mm :)

moln50
0

Dillon                                                                                                                                                                              Murren                                                                                                                                                                        Justus

Edithstridh
0

# 8 Asso jag gillar båda, men lite smågulliga namn som typ Gizmo, Totte och Nelson

Edithstridh
0

Okej tack #9

Edithstridh
0

Tack så mycket #10 :)

lakris lovers
0

zetros🙂

pernillaoscarsson
0

Izor, Igor, Lo, Lucas

Kaninhoppare
0

Lotus Herman Sam Pontus Didrik Lucky Vide Love (som i namnet, inte engelskan) Loke Tuff Tobias Benny Eddie Toby Timmy

Medarbetare på Jättekanin

Edithstridh
0

Tack allihopa #14 #15 #16 ☺️