Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 722 ggr
Elsaharr
0

Var köpa tunnel?

Ska köpa en tunnel till kaninerna, som de kan ha i hagen. Någon som vet var man kan köpa? Den ska tåla alla sorters väder, vara ganska bittålig och ganska billig! :-)

Zingo ;D

Rorvers
0

Jag köpte en katttunnel på rusta i tyg som kostade kanske 60 kr. Den var lång och stor och användes även som hus ;) Den tålde snöstorm och regn, men kan nog bitas sönder enkelt. Inget min kanin gjorde

[Melbun]
0

Teddytassen har rätt många, annars brukar jag mest köpa från zooplus men har även kikat på gnagarboden och animail :) En del har fri frakt över 500kr en del kostar tyvärr väldigt mycket så man får leta helt enkelt efter det som passar bäst :)

taylor__lambert
0

har sett en del som köpt tunnlar som är menade för illrar (då till små kaniner) men även folk som köpt typ stuprör, vet dock inte om det är spec tåligt

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Smultrondraken70
0

Har en från Rusta, modell kattstorlek, i nylon. Ligger ute i ur och skur just nu, dom har inte lyckats bita sönder den heller:) kostade 60-70 kronor. Bästa jag haft.

ra-17
0

Jag har en katttunnel från öb eller rusta (kommer inte ihåg). Den är drygt 1m och i något plasttyg (lite prassligt). Den går nog att bita sönder men min kanin har aldrig varit nära med tänderna. Jag tycker den är väldigt bra, och min kanin håller med! :)

Fridaaaa
0

Jag har köpt på biltema, rusta, öb. Även djuraffärer
Kattunnlar är perfekt!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Peak303
0

Tror jag köpt mina på biltema och Öob, även småtunnlar på ikea. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

pernillaoscarsson
1

Brukar du handla på zooplus? Kolla sådana fall om du har tillräckligt med poäng, då kanske du kan FÅ en kattunnel. Minns inte hur många poäng som behövdes, men väldigt smidigt och bra. Kaninerna älskar den :P Gratis är gott. Annars så finns det som sagt på zooplus, vet inte vad den kostar men inte så mycket har jag för mig.

Simslish
0

Öob's kattunnlar ;) 49 kr st och mina älskar dom! Även småtunnlar ifrån ikea uppskattas :)

Vovisch nr2
1

Rustas kattunnel tycker jag väldigt mycket om. Billig, lagom lång och slitstark. :)

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-