Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 1424 ggr
Mickis1994
0

Holländare

Är det någon som har sett Holländare på Hopptävlingar? Någon som hoppar med Holländare. Som jag har uppfattat et är det mycket mindre raser. Jag har en Holländare…

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Sotis
0

Jag har inte sett någon. fast jag tävlar inte hopptävling med mina.Men kankse ska börja^^

soten
0

Jag har inte sett någon. Men jag har sett en holländare som hoppar jävligt högt.

twinnie
0

Har sett massor ^^

Elina.
0

Jag hoppar med mina holländare :-)

CarrowBlendberg
0

Jag hoppar med min lilla holländartjej ;)  och jag har sett några andra få som oxå gör det :)

Therezse
0

jag hoppade en holländare, men va tvungen att avliva han  eftersom han blev sjuk:/, har en nu med men jag har typ slutat hoppa med kaniner så är till salu nu.

Therezse
0

#6 hon är till salu skulle dt stå

MarHai
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, holländare är duktiga hoppkaniner. Hoppar dock inte med mina, men vet många andra som gör det :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Flippa
0

#8 Vad gulligt :D

ciss
0

Holländare är så gryyyyyymt fina! Här uppe har jag aldrig sett någon hoppa med en hollis. Verkar inte finnas så många som har holländare här,  :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Mickis1994
0

Jag har en. Rasen enligt uppfödaren är itne så populär, men blir mer och mer :) Dem är grymmt söta X)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

MarHai
0

Holländare är en rätt populär ras ;)

Jag har alltid folk på kö som vill köpa :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Agda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppar med min holländare korsning Frej. Har även börjat att hoppa litegrann med min rasrena holländare Brimi (på bilden). Funderar även på att börja hoppträna någon mer av mina holländare=)