Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 959 ggr
Emelie Nilsson
0

Kanin nanmn

Hej, just nu har jag fem kanin ungar utan namn, jag tror det finns tre honor & två hanar men är inte säker… Jag vill jätte gärna ha engelska/ armekanska namn. Just nu har jag tre namn förslag ( Ozzy, Black beauty och Fantasy ) men behöver fler, har ni några förslag tacksam för svar 😊

Irmelinis
0

Magic 
Jack 
Iggy 
Colin 

Rookie 
Madison 
Angel 
Hollie 
Maggie

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

moln50
0

Basil                                                                                                                                                                                Canyon                                                                                                                                                                         Sherwood                                                                                                                                                                   Woods

[ida_hjertzen]
0

Colleen, Miranda, Joe, Zoe, Ollie, Alfie, Tyler, Niomi, Zoella

Valde några namn som olika youtubers har :)

Emelie Nilsson
0

Tack så jätte mycket 💕

[ida_hjertzen]
0

Vilka namn valde du?

moln50
0

Abbott                                                                                                                                                                          Amor                                                                                                                                                                                Amos                                                                                                                                                                          Amot                                                                                                                                                                               Demon                                                                                                                                                                        Rabbit

Emelie Nilsson
0

#5 jag tycker colleen & Zoe är fint