(S) Tvåfacks bur
Hejsan!
Säljer nu min tvåfacksbur med godkända mått. Har form plyf i botten så den tål vatten/Kiss, Taket är av tätt takpapp så inget vatten kommer in! Tåligt minknät mot rovdjur, stor luftig och ljus fin bur 🙂 Två delar, en bodel och en "öppen del"
Säljes för 1400 men priset kan komma att diskuteras då buren är några år och luckorna skulle behövas fixas lite om man vill, fungerar annars super. Bild var för stor att ladda upp men bilder kan mailas, tillbehör medkommer så som hönät, en toalett, vattenfalskor och matskålar. Finns att hämta i Stockholm/värmdö, kan inte stå för någon transport! Nås bäst på telefon eller mail: Bea98@live.se eller 0707757364
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
putt!
Kan vara bra att skriva vad måtten är. Då många har olika stora kaniner och de behöver olika stor plats. 👍
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#4 jag vet, men har inte koll på dem i huvet sådär och jag är inte hemma för tillfället. Men jag vet när jag byggde den att de är enligt lagliga mått 👍 Kommer med mått så fort jag kommit hem och mätt lite
Jo men lagliga mått för vad?
Vilken storlek på kanin är den laglig för?
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#6 tror det var för en dvärgvädur eller en dvärgvädur + kull, hade dock hermelin i denna bur. Dock fortfarande väldigt rymlig och luftig för dvärgvädur!
Putt! Mått kommer under helgen!
mått?
Skulle gärna vilja veta mått! :)
Kramar & tassar från Ida, Toffee & Lakrits