(S) Trio, pappa,mamma,dotter
På grund av flytt vill jag se om det finns något intresse för att adoptera tre av mina bebisar. Dem har levt utomhus i en stor bur länge och nu när vi inte kommer ha stor tomt längre känns det vettigt att dem får komma till någon som kan låta dem springa ute.
OBS! Jag kollar intresse, i annat fall kommer dem få bo hos oss ändå, men jag föredrar om någon kan ge dem större utrymme!
Det handlar om:
Pappa: Teddyvädur. gul/svart japan tecknad. Född 29/5-14. Har stamtavla och är kastrerad.
Mamma: Dvärgvädur. Gul/svart japan brokad. Född 27/ 6-14. Har härstamningsbevis.
Dotter: Blandras mellan de två övre. Född 2/1-15.
Finns intresse så skriv gärna här på iFokus. Alla tre trivs väldigt bra ihop. Pappa och unge är mest handvanar. Mamma mer skygg. Vana vid katter, hundar och andra kaniner.
Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono
Hej! Säljer du kaninerna var och en för sig eller bara tillsammans? Jag är annars intresserad av pappan. Hur gammal är han? Var finns ni? :-) Mvh Anna
Är du intresserad kan jag skicka fler bilder om du mailar mig på spaulines@hotmail.com =)
Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono
En sådan underbar trio! ❤️Hoppas verkligen du hittar någon som tar alla tre tillsammans. Hemskt att splittra en familjeflock som trivs så bra ihop. Så fina de är!😍
Åh nej splittra dom inte Linis