Wilma, borta ..
Igår hände det något hemskt..
I tisdags så var jag på bio med mamma och några fler. När vi kom hem mamma och jag vid kl:22:30 så gick vi ut till Wilma och kollade så att hon hade hö, vatten och jag gav henne en morot. Mamma la in en tecktet som låg ute eftersom min lillasyster hade suttit på det på dagen, hon la in tecket på en stol i altanen..
På morgonen kl:06:15 så väckte pappa mig och sa att Wilma hade rymt.
Jag for upp ur sängen och sprang till altan (hon är på våran inglasade altan på natten i en inne bur för att uteburen är inte riktigt klar än) och såg att all burmattreial låg på utsprit på golvet och överd låg på delen på buren (gallret) låg på sidan av buren och buren låg utflyttad ca: 1m från vägen där den stog..
När jag kollade på gräsmatttan så låg wilmas sele + koppel, det stora tecket som min syrra suttit på, en handuk, en stor påse med dragkedja på med en masas grejjer i (påsen stod upp med dragkedjan uppe "inget hade ramlat ur"), och mattan som låg på alltanen..
Inget var snott, förutom min kanin..
Jag sprang ooch letade hos grannarna, hoss oss och på våran gata. jag fattade att någon måste ha tatt henne för hon springer alldrig (!!) längre än grannarnas hus…
Jag gick och la mig och sov till kl:10:00 sen spranga jag och leta igen… Me hittade inte henne..
JAg satte upp några lappar igår, men ska sätta upp mer idag..
Vi ringde polisen på morgonen, och anmälde som brott och sa att hon var borta osv..
Usch, jag vet inte ens om hon lever :(, vi som hade börjat tävla nu osv :(..
Det kanske blev en rörig text..

Nej, usch! :( fy vad hemskt!
Jag fattar inte att folk har mage till att göra sådant!! :(
Jag hoppas verkligen att du hittar henne och att hon lever… :(
Jag skulle kunnat hjälpa dig om jag bodde nära dig.. om vi ens gör det.. :(

#1: JA, jag fattar det inte :(..
tack,

#2 :(
Det är så hemskt :(<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#4: JA :(..
Usch, det är hemskt att inte veta vart hon är, och om hon lever eller inte :(..
Shit vad hemskit :O
Min fd klasskomis ena kanin va oxå försvunnen en dag men den hittades aldrig igen… :( Hoppas Wilma kommer tbx på något sätt :( <3
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Usch, jättehemskt!
Att någon ens kan med att ta någon annans djur. Förstår det inte.
Lycka till med att hitta henne igen! <3
Nej men usch! Hur kan folk bara göra så (om det nu är någon har tagit henne?). Hoppas att du får tillbaka henne igen! Kan bara säga att jag förstår dig då en av våra kattungar bara var borta förut. Min fina lilla Tissel som vi skulle ha kvar!
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Men gud. :( Jag håller mina tummar, och kaninernas med!
Men uch vad hemskt! :(
Det kanske har vart nått rovdjur & tagit henne, eller var altanen stängd? :( Hoppas iallafall att du hittar henne levande!
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Hoppas att du hittar henne levande!
/ Tilda
Nejmen gud vad hemskt! Jag vet inte vad jag hade tagit mig till om någon gjorde så med mina kaniner. Förstår om du är chockad och jätte ledsen över det som hänt! Hoppas verkligen ni hittar henne och att den personen som gjorde det får sitt straff.
//Emma
Hemskt. :(
Håller tummarna för att ni hittar henne. <3

fy vad hämskt:( buren var väl låst och allt, så hon kan inte ha öppnat den själv?
Min kanin blev också stulen, förstår inte hur någon kan vara så elak:/
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
usch va lessen ja blir för din skull! hoppas hoppas att hon lever
Usch! Hoppas hon kommer tillbaka!
♥
Usch !! Hoppas ni hittar henne !
Håller tummarna för att Wilma kommer tillbaka! Fy vad hemskt.. :(
Vad hemskt,hoppas hon kommer tillbaka!
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Tragiskt, hoppas du får tillbaka henne! :'(
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Hon kan ju blivit skrämd av nått? Om hon aldrig springer längre än till grannarnas hus. :( Typ en hund eller en katt som jagat hon. Men hoppas du hittar hon!!
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Nej vad tråkigt:( Vet hur det är när ens kanin är borta!:( Lycka till med att hitta henne;)

tack alla.
Något annat djur kan inte ha gjort detta, för det vara masse grejer (tunga) som inte ett djur kan "bära" ut osv..
Hon har inte rymt själv..
Usch :(..
Usch!
Vi håller alla tummar och tår här hemma på att du hittar lilla wilma! <3
*styrkekramar*
Va jobbigt! Stackars dig.
Kan man se buren och allt utifrån vägen? Tänkte om förbi passagerare kunde se att ni har en kanin på eran balkong.
Tänkte i sånna fall att de kommit nån full ungdom som fått för sig att släppa ut din kanin, fulla männiksor kan hitta på knasiga saker ibland/oftast…
Eller kan det vara så att du har någon vän som e svartsjuk på dig å din kanin? Eller en föredetta vän som du har bråkat med?
Om inte dina syskons vänner??
Tänkte att de e ändå ganska vanligt att ens vän/syskon vän "snor" kanin pga svartsjuka elr dylikt.
Jag vet hur de känns efter som nån här där ja bor fler tals gånger har släppt ut Geisha varpå hon e inne kanin nu pga det. (bor på botten med så)
Lycka till! ge inte upp hoppet finns för er!

#26: Man kan se hennes utebur från vägen, men den är inte riktigt klar än, det är därför hon är inne på altan..
Ja, det tror jag oxå..
Någon vän är det inte, för ingen av mina vänner skulle gå ut på natten och göra så..
Min brorsa går i 2an, och hans vänner skulle inte gå ut så sent..
Jag funderar på om det är min granne, som bor bakom vårt hus, för han brukar kolla mycket på wilma när jag har henne ute, och värkar vara "avensjuk", så det kanske är han.
Men om det inte är han så är det ju taskigt av mig att tänka så..
Han är väll runt 11år eller någott..

Nej vad hemskt :O lider med dej hoppas du hittar henne massa tröstkramar till dej<3

jag ska hålla ett extra öga efter henne man vet aldrig<3

#28: ja :( , tack så mycket .
#26; va bar, tack

Har varit ute och letat efter Wilma idag i flera timmar…
Grannen ringde hem hit och sa att hennes pojkar sett henne skutta omkring på deras trädgård..
Så jag sprang ditt och började leta tillsammans med dom, dom sa så här "kolla, hon är där borta" och vad såg jag, ingen wilma där?
Så jag börjar tvivla på ifall de bara hittade på eller inte..
Dom vet ju hur Wilma ser ut då jag har henne ute varge dag och går ut och går osv, så dom ser ju henne..

#31 nej men gud vad elakt av dom om dom hittar på…… :(
Jag hoppas verkligen att du hittar henne snart… :(<3
#31, Lycka till med sökandet! Vi håller tummar & tassar här hemma att du kommer hitta din Wilma levande! 
Hur går det med sökandet? Lycka till igen….
Nej vad hemskt! Lycka till med sökandet..
Gud vad hemskt!!! Lycka till verkligen! Jag hoppas verkligen att du hittar lilla Wilma :( Usch, inte roligt… :( Hoppas att den som tog henne lämnar tillbaka henne!! Hemska människor finns som stjäl djur!!! >.<

Tack allla !! 32: Det är ju inte säkert att han ljuger, men börjar nästan tro det
#37 Nej små ungar kan man inte alltid lita på….mina grannar brukar öppna buren försöka fånga kaninerna har jag kommit på, men en gång hade en av dom bitit i fingret! Sen hittar man matskålarna krossade p marken:/ Dom säger att dom inte har gjort det, men jag har sett det….:(
Altså shit! Hoppas att du hittar henne levande. Jag håller tummarna och jag tror att charlie skulle göra desamma ( om han hade tummar ). Hon måste komma tbx!
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.

#38: Han är lika gammal som mig, alltså 13..
#39: JA eller hur :( ..
Jag har letat iprincip hela dagen idag, men inte hittat henne :( .. + att jag har sättit upp masser lappar..
Usch, det är så hemskt att inte ha någon liten kanin att pyssla om och ge mat till osv :( Nu längtar jag bara tills den 14 augusti för då får jag hem min lilla Elliot, + att jag kanske ska köpa en ddv från Liljedals oxå..
sakar min lilla Wilmis enormt !!
#40 Tur det, men igen kommmer att sluta försöka hitta henne.
Elin.

NE FYFAN (urkäkta utrycket), men min kusin (som bor ungefär 5min bort från mig) kanin Gosan, är oxå stulen nu :(..
Att man inte får ha sina djur ifred :(..
Det är så jävla sjukt!!!!!
#42 Ne usch vad tråkigt!! Att folk håller på sådär! Vad är meningen med att stjäla andras djur!! Hoppas ni hittar på Wilma och Gosan!!
*håller tummarna*
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se

Skickade in dagens ris till tidningen, och den publicerades idag!! Det var jätte många som hade skickat in, och just våran kom med!
_För er som inte ser vad det står:
__Vi vill ge den största risbusken
man kan hitta till den som stal
våran älskade dvärgvädur Wilma.
Vi förstår inte hur man kan vara
så elak och stjäla en oskyldig
kanin.
Vi vet inte ens om hon lever
längre, men vi hoppas att du som
stal henne inte gjort henne illa och
om du nu har ett hjärta så lämnar
du tillbaka henne.
_ Evelina med familj

#43: ja :( , jag och felicia tackar (att du håller tummarna)..
Stackars dejj <3333333333333333333333333 Och stackars lilla Wilma :(

#47: Den bilden togs på tisdagen, och jag kände på mig hela dagen att någonting skulle hända, men jag visste inte när var eller hur..
Om jag bara hade vetat att det handlade om min lilla plutt :'(
Tröst kramar, jag hoppas verkligen att ni hittar henne…
Kolla på annons sidor tidinigar å hör bland folk så de inte e nån som försöker sälja henne!.
Hoppas ni hittar henne!
Men gud, hoppas verkligen du hittar hon! Håller tummarna. <3
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Men asså gud att dom inte lämnat tillbaka henne ännu(om hon är stulen) Hoppas verkligen att hon kommer tillbaka. Håller tummarna att hon kommer tillbaka :( <3
-' Malin Hultman

hoppas att du hittar henne<3

ja :(..
Kan ni inte hjälpa mig lite genom att kolla på blocket osv?, skulle betyda masser..
Jag har fullt upp med att leta ute osv :( ..

Hoppas du hittar henne.. <3

jag kollar lite på blocket nu och ser om jag hittar något. Guud vad hemskt. Hoppas att hon finns på blocket så vet man ju iallafall att någon har henne och då går det säkert att få tillbaka henne. <3
#53 Hur länge har hon varit borta nu??
Elin.

#56: Hon försvan natten mellan tisdag-onsdag, så 5 dagar, om jag räkna rätt :'(
Så gossig hon är på bilden. Håller tummar och tassar för att du får henne tillbaka.
Jag och candy hoppas att du hittar wilma!

Tack alla, <3..
Nu längtar jag tills jag får hämta lilla Elliot !
Jag har en liten fråga som jag tänkte att ni kanske kan svara på?.
Den 14 Augusti så ska jag hämta min nya kanin elliot.
Fackburen som vi ska bygga kommer inte hinna bli klar tills dess.
Och vi vill inte att han ska vara i Wilmas utebur, då någon kommer att ta honom..
Är det okej att han kommer in den 14Augusti, och att han är inne (max 1vecka) och sen stt han "åker ut" igen?. Han kommer isåfall vara i mitt rum i källaren, där det är svalare än där uppe, och det är inte så jätte mycket varmare än ute. Men kan han få värmeslag osv ändå ?
P.S fackburen vi ska bygga ska vi ha lås (!!!) på + att vi ska ha jätte hårt galler, som knappt går att "klippa" bort..
Det är så tråkigt att man ska behhöva ha så, och behöva vara rädd att någon ska ta kaninerna, men tyvärr så ser världen ut som den gör idag :'(.. D.S
#60 jag hade min kanin inne i ett par veckor pga av strul med uteburen och sen flyttade jag ut honom och det har gått bra sen jag fattade hur han ville ha det i buren(han ville inte ha halm pga av att det var för varmt antigligen + att han sprungit på vanliga mattor i två veckor.Lycka till med den nya kaninen!!!
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#61: Okej, tack för svaret..
#62 varsegod och lycka till
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#60 Jaa vi har lås på ALLA våra burar sen två av våra kaniner försvann.
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Vilket län ska man söka ¨på blocket??
Hoppas verkligen du får tillbaka henne
#57 OJ!
Elin.

Jag vet tyvärr vad som har hänt med min älskling och min kussins :'( .
Kan inte skriva det nu, för är så himmla ledsen…
Kan säga så här, de lever inte längre..
Berättar mer sen, men varning för känsliga läsare!
#67 Åhhh, stackars stackars!! :( "/ <333
We are here for you <3

#68: Tack :( ..
Vi ska ha filmkameror och så sen på de nya burarna :(
#69 Jaa, så att inget liknande händer "/
Vill du Pma mig?

#70: ja eller hur.. tidningen var här igår och interjuvade oss och tog bilder, vi kommer med på torsdag..
Dom ska prata med polisen och en psykolog först innan det kommer ut.. Jag har varnat alla som har kanin på vårat område.
okej, jag PM:ar dig

#67 men gguuud, stackars dig 
Får man fråga vad som hände? Om du inte vill berätta här får du gärna PM:a mig <3
#71 Okej, ja, alla behöver bli varnande! Bra tänkt :)
Ursh va jobbigt. Om du inte vill skriva vad som har hänt så kan du pma men bara om du vill.

#72: jag skriver det här senare… :'(.
Åh, men stackare!
Blir helt tårögd. <3
Stackare :( <3 *tröstkram*

skriver som sagt vad som har hänt här sen :'(
#78 gör gärna det. Man vill veta nu när vi har "följt" dig :/
Var bor du?

#79: Östergötland..
ush, vem kan vara så dum att sno ett husdjur :'( väntar till du berättar vad som har hänt.. <3

Synd att vissa gör så! :'( Lycka till!
stackars :/
Kan du berätta på PM???=O
M.v.h. Louise
Gud <3 Stackars dig , Stoora bamsekramar från Mig och Cuty & candy , Du får pm om du vill snacka <3 Finns isånnafall <3
nej ush :'(

#88, tack så mycket.
Nu kom jag in, som tur är, känndes som om jag hade svikit er om jag inte hade kunnat skriva det idag..
Som sagt, VARNING FÖR ER SOM ÄR"KÄNSLIGA".
_vi hade ju skickat in dagens ris i tidningen (läs övan), och igår hade en pansionär ringt in til tidningen, och sagt att när han rensade i sitt land såg han något som stack upp.. han drog upp det och såg att det var en kanin..
Tidningen ringde hem till oss, mamma svarade och dom sa att en pansionäär som bor några gator bort från oss har hittat en kanin i trädgården, som tyvärr var död.. Mamma åkte ditt och såg att den var grå och vit, "det där är inte Wilma" tänkte hon.. hon skulle kollade på huvudet, men såg att dom hade skärt av huvudet.. Och huvudet låg inte i närheten.. Det var alltså min kussins kanin..
Mamma ringde tillbaka till tidningen och sa att det var kussinens..
Mamma ringde till mig som var i skogen och red.. Jag började gråta masser och när jag kom till stallet trodde alla att jag hade ramlat ev eller något, iallafall tillbaka till saken.
När jag kom hem så kom mina kussiner till mig, och sedan kom tidningen, dom interjuvade oss och sedan så tog de ett kort..
Jag vet inte vart Wilma är, men hon ligger nog i skogen eller i någon annans rabatt.
Jag tror inte att jag kommer att få se min lilla bebis längre :'( , kommer alldrig får säga till henne hur mycket jag älskar henne, krama om henne och ja ni vet, allt det där man gör med sina små älsklingar..
OM någon bara skulle ha släppt ut Wilma, så skulle hon hållt sig på grannens eller våran trädgårg, hon sticker inte längre..
Hur som helst så överlever inte Wilma ute i det vilda, hon är ju van att få mat osv..
+ att det går rävar här..
Kommer alltid att älska dig wilma, min älskling! .
Usch, det här var jobbigt att skriva :'( .._

Tack alla, för att ni varit så snälla., det betyder massor ska ni veta !!
Förresten, jag skrev inte allt det ovan för att ni ska tycka synd om mig osv, så det får ni värkligen inte tro, ville bara skriva av mig, och så vile jag att ni skulle få veta :'( ..
hoppas ni inte tror något annat, och om ni tror det, förlåt..
#89 ingen orsak!
som jag sa på msn.. helt sjukt att folk kan vara så hjärtlösa och göra sånt =(
*tröstkramar till dig* <3

Förresten, det är någon som går och drar (!!) ner våra lappar..
dom nere vid östenssons har vi settit om med, vad heter det.. häftstift?.. och det är under tak, jag har satt upp lappar 4 eller 5 gånger där nere..
Usch, WILMA ! KOM HEM!
Nej fy fan va hemskt!

Kommer nog inte vara inne här på ett tag.. Kommer kolla mejlen, men inte kolla inlägg osv..
Allt känns så konstigt:(
Kommer nog ta bort den här användaren "kaninenWilma", mår bara dåligt när jag skriver det..
Usch vad tråkigt,vilka hemska folk!
*tröstkramar* från Sofie och alla kaninerna.
Nä fyy!
Skickar massor av tröstkramar. :'( <3
Hoppas ändå att din kanin kommer tillbaka till dig. Om det nu är samma person/personer som tagit din kanin som din kusin:s kanin så hoppas jag att hon lyckades fly från dem innan de hann göra henne illa.

Nej fyy vad hemska människor :(
Massor med tröstkramar<3

Hoppas inte det har hänt med Wilma! ='( Kom hem!
Nej stackarn!
Fy f*n va hemska människor kan vara!.
Kan de vara dem som tidiningarna skriver om? Dem som sprättar upp andras djur?
Jag hoppas att det är någon där ute som har henne!
hoppas din kusins kanin fick en snabb död… fattar inte hur man kan….
Kram på dig!
Jag har iallafall flyttat bort buren från insyn och ett starkare lås.
Gud, vad hemskt!!!!! Hur hemsk får man vara!? Den som gjorde det borde få fängelsestraff >.<
Va hemskt :(

Ja, tyvärr så finns det mäniskor till allt :'( ..
Jag är iallafall helt säker på att Wilma bet dom!
Moahah, heja WILMA !!
Även om hon kom undan, så klarar hon sig inte undan katter, räv och sånt..
MEN FYYYYFAAAAN. STACKARS DIG. ÅH, HERREGUD.
Jag SKÄMS över att vara människa i bland, hur kan människor göra så här?
Vi finns alltid ska du veta om du vill prata!!<3
M.v.h. Louise

min-kanin-blev-halshuggen, länk till tidningen..
De skrev att wilma var en "honom"…
#107: Herregud … finns inte ord för hur hemskt detta är. Är på vippen att börja gråta, fattar inte hur någon kan vara så hjärtlös och kapabel till att göra något sånt här.
Vill bara att du ska veta att vi på iFokus alltid finns här om det är något. Var stark och behåll hoppet.
Massvis av kramar Sofie
Courage does not always roar, sometimes it's the quiet voice at the end of the day whispering I will try again tomorrow.
www.loewen.blogg.se
Nej men usch och fy..:(
Massor av tröstkramar åt dig..
Med vänlig hälsning,
Jenny
Jag fattar inte vad människorna tänker med? Huvudet kan det inte vara..
Först det med de kaninerna som eldades upp och styckades av en kamphund och nu detta?
Kan människor inte skilja på ditt och mitt? Förfärligt rent ut sagt! Detta ska inte hända!
Hoppas att ni hittar Wilma!
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

#110 Jag såg det på nyheterna! Fan asså!
Jag HATAR såna människor!! Dom finns i samma kategori som Hitler >.< Jag blir så arg att jag bara skriker och kan inte vara argare!! Fyfan! :'( Jag är ledsen också för Wilma och dig!! :(
I Skåne var det en som tryckte ner hö i några 2-4v bebisar och dränkte de i en spann och la de på gräsmattan. Fruktanstvärt! Det var länge sedan, men
ändå..
Mvh Emma

Usch..
Vilka människor det finns :'( ..
Nej men gud vad hemskt!:(
#113 Ja jag läste om det i nån tindning för några år sedan….!
Hur kan nån människa ha hjärtra till att ta nån annans djur, en levande varelse och "mörda" den!?
#113, det va min FD klasskompis kaninungar :( Efter det hade hon inte kanin mer utan gav bort föräldrarna. Hon sa till mig att det va en unge som va levande när dom kom dit men dog sedan i hennes famn påväg till veten… :(
Jag tycker bara sånna människor borde få lika dant staff för att mörda djur för att mörda en människa då liv som liv, alla är vi lika ärda beroende på utseende :(
-' Malin Hultman
#115 någon som inte får uppmärksamhet på annat sätt kanske?
#116 Gud vad hemskt! Jag såg bara en bild i Sydsvenskan för väldigt länge sedan. Tror de hade en bild på ungarna liggandes på gräsmattan med hö intryckt i munnen, men är inte säker.
Man tror inte att det är på riktigt.. Jag hade gått på terapi om det hade hänt mig. Man känner ju sig inte säker iom att någon främmande människa är inne i ens trädgård.
Mvh Emma
Staackars djur asså , varför dödar man ett djur som inte har gjort ngt ?
116 - tycker dom borde få livstid fängelse på båda , både om man mördat person, eller mördat djur börde man på livsstids fängelse -.-
Staackars djur asså , varför dödar man ett djur som inte har gjort ngt ?
116 - tycker dom borde få livstid fängelse på båda , både om man mördat person, eller mördat djur börde man på livsstids fängelse -.-
Jag är så dum, såklart läste jag inlägget där ni hittade den andra kaninen. Jag är nog en av de känsligaste inom sådant här. Jag grät en stund :'S
Make pasta, not war.
#117, det va inte i hennes trädgård det va på kaninföreningen dom hade här i Ekeby innan, ja kaninungarna hade fått en massa gräs/hö intryckta i munnen och blivit dränkta :'( Fattar ej hur människor kan vara så idiotiska som att dom dödar djur(även människor) :(
-' Malin Hultman
#121 Hur kan de komma in på föreningen? Har ni oxå kolonistugor fast med kaniner?
Djuren har lixom inte gjort något?! De måste bara haft 1cell i hjärnan och sen förlorade människan den när den slog huvudet i väggen -.-
Mvh Emma
#133, jag vet ej hur dom kom in, men jag bodde inte i Ekeby då när dom hade den föreningen för dom la ner den. :/
-' Malin Hultman
Fy fan vad jag blir arg!
hur kan man göra en sådan sak vad i fasiken har en liten kull med kaninungar gjort dem!? tycker dem det r kul eller nått!? AAAAAAARGH
Ja de som är skyldiga borde fan inte få leva eller åtmindte fängelse! massmördare fan! Undra om de skyldiga ens kÄnde en klump i magen av medlidande och ånger! Nej det gjorde dem antagligen inte hjärndöda blinda och döva, eller lsd kanske var inblandat det är omöjligt finnas såna människor omöjligt.Jag blir så himla ARG. de behöver livstid fänglase med 23 timmar terapi om dygnet de äcklen!
(ursäkta språket)
Aha.. Hoppas din kompis mår bra nu! Skulle tagit mig en tid att återhämta mig..
Mvh Emma
#125, det va inte mina kaniner, mina kaniner mår super. Hade lixom inte kaninerna där då :/ Och glad för det e jag :S
-' Malin Hultman
#126 skrev "Hoppas din kompis mår bra" det var ju hennes kaniner..
Mvh Emma
#127, oj förlåt läste fel
Ja hon mår bra nu då det va flera år sedan det hände!
-' Malin Hultman
Kram
Zingo ;D
Kram
Zingo ;D
Har läst hela inlägget, blir så sjukt ledsen av att läsa detta :( Massor av kramar
Zingo
Har läst hela inlägget, blir så sjukt ledsen av att läsa detta :( Massor av kramar
Zingo
*styrkekramar* ❤️
Stackars dig :( Märkte inte att inlägget var från 2010 så var påväg att börja titta runt i blocket efter henne, se om någon försökte sälja henne. *styrkekramar*
R.I.P. Anton 💔
Stackarn!