Underbar kaninhane (S)
Den 20 maj föddes 5 välskapta kaninungar. Redan innan ungarna föddes så var det bestämt att jag skulle behålla två och att en vän till mig skulle ta en eller två.
Nu är det alltså en unge kvar som letar nytt hem!
Låt mig presentera Po.
En dubbelmanad lejonhuvad/hermelin pojke med ett underbart temperament. Po är viltgul-brokad, med största sannolikhet även wienertecknad då han inte har mer än en liten prick på ryggen. Han är en kelkanin och bor för tillfället ute. När han lämnas över till sitt nya hem medföljer även härstamningsbevis och övergångsfoder.Det absolut viktigaste är att han kommer till ett hem där han blir älskad och får mycket uppmärksamhet.❤️
Priset ligger på 200 kr.
Jag finns i Halmstad.
Skriv gärna till mig via pm om ni är intresserade.
Jag ger mig rätten att neka köpare.
Mvh Elsa
Det har jag ju gjort längst upp? #3
Tyvärr så ser jag inte det, men kanske andra ser. Ibland så ser jag inte bilder i inlägg. :-/ Men om du gjort det är det bra! Lycka till med försäljningen och hoppas du hittar en go köpare!:-)
Jag kan tyvärr inte heller se bilden i #1 Skulle du kunna lägga upp en till bild på honom? :)
“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”
― Bilbo Baggins
Bildspel syns inte alltid på mobilversionen, på dator eller om man klickar på "visa i full version" längst ner på sidan så syns bilden fint. Jättesöt är han! Hoppas att han hittar ett bra hem!
Kaninerna Benjie och Luna
Tumblr - ☆ - Instagram
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
#8 Ja nu ser jag honom, vad söt!!