Mina kaniner (Bilder)
Hej!
Då jag knappt lagt ut bilder på mina kaniner, bestämde jag mig för att fota de små sötnosarna idag:) Så jag hade dom en och en i hagen och fotade och gosade.
Kramar/carro
Så, det var alla bilder för idag:)
haha vad roligt namn nr 2 hade
Hehe, ja det är nog inte så vanligt namn;) Det finns en ros som heter Schneewittchen:) Och det betyder ungefär "Liten Snövit":)
Kul med gamla gubbar som mår så bra! 
Ja verkligen =)
Vad söta de är! Kul att få se bilder på dina kaniner :)
Mickis1994 och Jojsan,, Tack så jättemycket! :) Ja, det har tyvärr inte blivit att jag fotat de så ofta… men ska göra det oftare nu:)
#14 Så bra ;)
Supersöta :D
Åh vad söta de är! :) Länge sedan du visade bilder på dom :)
Söta!=D

Kul med lite bilder :)
Fina!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

vilka sötnosar :)
Fina bilder :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tack för alla kommentarer =)
#17 Ja, det var inte igår precis;)

Vilka sötnosar! ;D
Söta som socker^^
Ninerna bugar och bockar :)
Nu är mina älskade kaniner änglar:( eller ja, gubben och skutt har varit änglar i många år. Schneewittchen dog för 3 år sedan, förmodligen nån hjärnblödning för hon föll på sidan och kunde inte resa sig igen. Allt gick så fort att vi inte hann till veterinären innan hon var borta.. hon blev 6 år. Figaro gick bort i april, var jättepigg in i det sista trots sin ålder. Han blev nästan precis 9 år gammal. Alltid pigg som en kaninunge med spring i benen. Dog knall och fall, men det är ju det bästa. Att när det väl är dags så går det fort. Han slapp ju lida iaf. Men det känns ändå jobbigt att han är borta nu :(
#26 beklagar :( Men de var riktigt fina små ninisar :)
Zingo
Beklagar, riktigt fina kaniner! :*
Åh stackars, förstår att det är tomt :( Beklagar sorgen. Vad bra att de fick ett sånt långt liv hos dig ❤️
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
De hade nog i alla fall ett jättehärligt och mysigt liv hos dig.
Zingo ;D
Kram!
Zingo ;D