Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 390 ggr
ciss
0

OT: Fredag 5/10

Nu är det helg igen! Vad ska ni göra denna helg då? :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Fredag: Var sjuk & hemma. Städade i kaninburen & har fotat alla kaninerna. Motionerat Engla i hagen & lös. Ska se film ikväll & sedan lägga mig tidigt.

Lördag: Städa kaninburen igen & ta hand om kaninerna. Åka till Therese (uppfödare) med Fanny klockan halv ett. Jag ska hoppa lite med deras kaniner & sedan bestämma vilka/vilken kaniner/kanin jag ska börja tävla & träna. Slappa på kvällen :)

Söndag: Tävling. Ska ev. tävla en av Therese's kaniner, får se hur det blir. Hjälpa Ellen & Kajsa (deras första tävling, Sotis och Ellen_95 på KIF), heja på Fanny, bygga banor, ta tid, fota & massa annat. Slappa på kvällen :)

Måndag: Ta hand om kaninerna. Åka till stan med Sandra, Fanny, Mimmi & Linn. Ska ev. vara på mammas jobb på kvällen & sedan .. vet jag inte mer. :) Vi är lediga.

www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

Fredag: Har just varit ut till kaninerna, en snabbis. Ska äta snart, sen duscha, sen disco :)

Lördag: Stallet hela dan och kaninerna.

Söndag: Stallet och ninisarna :)

ciss
0

_Ska denna tråd verkligen vara OT? Visste inte riktigt, tror inte det brukar vara så på Helg-trådarna, så jag gjorde inget OT :)

_#2: Kul med disco. Ha så skoj :)

www.frihetenskaniner.se

myriis
0

**Fredag
**Busat med Chevy, vi leket kurragömma i herla huset x) Snart kommer dock mamma hem med hundarna och då måste hon in i buren.
Har gosat lite med utekaninerna, men det är inte så fint väder så tyvärr har dem inte kommit ut något. Tänkte ta ut några på promenad ikväll dock.

Lördag:
Åka till stan och handla lite kläder/ annat kul. Tänkte gå på Rockzone eller Punkshop, är sugen på lite Th saker xD
Annars ska jag väl mysa med kaninerna, syrran ska iväg och tävla så lär väl kanske vara hundvakt också (?)

Söndag:
Vet ej..

myriis
0

Nu kom jag på att det är disco här oxå ikväll. Typiskt att jag inte gick till skolan idag, för då lär jag nite få gå dit heller -.-

KvirrZ
0

#3 Kanske det inte brukar vara men det har ju inte med kaniner och göra ^^

Fredag: Mysa framför tv:n. Gosa med djuren

Lördag: Vet inte, ska vara med djuren, skriva lite på ett arbete blää ^^

Söndag: Vet inte ^^ Får se vad som händer :P Vara med djuren iaf :P

- Mvh Emma

Mysofi
0

Fredag: Har varit i skolan. Sen varit ute hos kaninerna ett litet tag och sen suttit framför datorn och planerat festen imorrn! Sen händer det nog inte så mkt mer^^

Lördag: Dans, fixa inför kvällen och sen klockan 18.00 blir det fest :D

Söndag: Slaaapp ;)

twinnie
0

Fredag: Ska snart på ridningen och sen får vi gäster. Ska städa i burarna och skrubba.

Lördag: Ska ut till Ekerö och min faster och hennes familj. När jag kommer hem ska jag troligen vara med kaninerna :)

Söndag: Slappaaaa <3

KvirrZ
0

#8 Vad kul :) Vart på ekerö ska du?

- Mvh Emma

sputtnick_plexus
0

3: tack ! :)<3

lill-jarven
0

Fredag: Göra klart en skoluppgift som ska lämnas in idag. Sen käka tacos och mysa med kompisar :)

Lördag: Ingen aning, kanske gå på stan? Fota djuren om det är fint väder och sen på kvällen är det fest hemma hos oss :D Har bjudit hit både gamla och nya kompisar, ska bli skoj.

Söndag: Vara lite bakis, kolla på tv, gosa med djuren och antagligen käka pizza ^^

ciss
0

#11: Kul med fest! :)

www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

#9 Vet inte riktigt vart de ligger, men de bor på Wrangels Väg i typ Närlunda ;)

KvirrZ
0

#13 Okej, nära mig :)

- Mvh Emma

twinnie
0

#14 åh :D vart bor du då? :)

sputtnick_plexus
0

och vi är ju lediga på måndag kommer jag på nu :)
Då tror jag att jag kanske skulle vara med Lina, :) Och så ska jag vara med Ninisarna såklart, och KIF :)

KvirrZ
0

#15: 1 km därifrån ^^ också i närlunda :)

- Mvh Emma

SagaoAlfred
0

Fredag: Är sjuk så jag ska bara slappa :D Dock kommer nog Erika hit ikväll å vi ska fixa lite med Elsa å sådär. Sen ska vi se på idol & så (:

Lördag: Jag har ingen aning alls. Ifall jag mår bättre åker jag nog in till stan en sväng, eller till min kompis Linda :)

Söndag: Slappa & byta i kaninburarna. Klockan 18.00 är det KU, så då ska jag dit :D

KvirrZ
0

#18 hoppas du mår bättre imorgon då :)

- Mvh Emma

huldisen
0

Fredag : Plugga

Lördag: Plugga

Söndag : Plugga

KvirrZ
0

#20 rolig helg :P

- Mvh Emma

Mysofi
0

#20 haha, kul helg? xD

ciss
0

#20: Underbart.

www.frihetenskaniner.se

Frida-L
0

#20 Så ser min helg också ut xD

huldisen
0

#21 #22 #23 Jag har inget liv x) Men Ligger nå sånt j*vuls efter i alla ämnen :D Men jag ska faktiskt se hig school musical 2 ikväll^^

Ellen95
0

fredag: vara med ninsarna. Har möblerat om i " kanin boxen" ridit. och ska snart på disco.

Lördag: ska vara med ninsarna. Ska nog också vara med våra kusiner. rida:D

Söndag: Då är ÄNTLIGEN hopptävlingen! Kommer att bli så himla kul!!:D

MarHai
0

Fredag: Skolan 8:25 - 13:00 (fick sluta en timme tidigare idag ^^)
Hem till odjuren, mata, städa burar och gosa.

Lördag: Städa burar, kanske till grannen och hjälpa henne att träna hundarna.

Söndag: Inga planer än så länge.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Clariiz
0

Fredag: Vart i skolan, Hoppat lite med ninerna. Försöker hitta på något åt två blinda (?) gerbiler. Ska väll slappa nu..

Lördag: Ev. Åka till en kompis och ha "lek" tävling med hennes kaniner. + kanske hoppa lite med mina där. (om dom kan börja fatta att man ska över hindret xD)

Söndag: Ev. vara med en annan kompis. Kanske hoppträna lite med Ninerna :)

Onsdag: (tvungen att ta den) Ska på min första hoppträning med ninerna :D JIPPIE!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lans
0

fredag: Målat. kollat film. osv

Lördag: ska hjälpa mamma å hennes bror att tömma mommos hus (hon har flyttat till ett äldreboende),,,sen vet jag inte.

Söndag: Ska flytta tryggur till mitt rum. Och förhoppningsvis ta in vädurarna i garaget. Kan ju inte ha dom ute hela vintern (x Sen ska jag väl fixa iordning där inne och ev. städa.

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Lizzan
0

fredag: skolan till klockan 3, sen hem och pyssla med Myran. Såg på film senare på kvällen och la mig vid 11.

lördag: Ska bara slappa på förmiddagen, pysslade lite med ninen, städade buren osv. Sen på kalas, mammas killes "barn" fyller 18. Sen hem och kanske vara med en kompis

söndag: stallet hela dagen, har voltigeträning. Sen hem och pyssla med Myran