Upsy Daisy's bildtråd!
På tisdag den 25 November kommer min lilla Daisy hem hit, jag har längtat så himla mycket! 😃 Hon är en liten hoppblandning och kommer troligtvis bli en duktig hoppare då hon har fina föräldrar! Hon kommer ifrån Julia Samson, Forjoys, och bilden på henne är tagen av Julia 🙂
Jag tänkte starta en bildtråd åt min lilla drömkanin, så bilder kommer komma senare i veckan 😍 Har även inrett och fixat i buren, så jag hoppas hon kommer bli nöjd! 🙂
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Men åh! Vilken fin kanin och väldigt rolig bur!
Åh vilken söt kanin… och en väldigt fint inredd bur!
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Lycka till med henne!
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
#1 Tack så mycket! Jag hoppas hon kommer trivas i sin bur 🙂
#2 Tack så mycket! Hon är helt underbar, ska bli så himla kul att äntligen få hem henne ❤️
Igår kväll kom hon hem och vilken underbar kanin lilla Rut, som hon kallas är :) Hon fick lite morot igår och morot och broccoli idag, hon är ett riktigt matvrak! Hon kissar och bajsar även i sin potta vilket var väldigt överraskande då kaniner oftast bajsar överallt. Är så nöjd med min lilla Rut, hon har suttit och myst med mig en bra stund nu :) Sån underbar liten flicka!
#5 Nejmen, vilken snygging! ;) Öronen är ju bara för undebara på de små!
//Med vänliga hälsningar Ida
Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎
#6 Hon tackar så mycket! 🙂 Ja, hon har väldigt söta öron 😃
Nu har jag äntligen tagit fram systemkameran och fotat henne med, så här kommer en bildbomb! 😍 Min lilla tös bara växer och växer, hon är så underbar ❤️

Åh! Hon är så gullig! Hennes ögon är helt underbara!😍
#9 Hihi, tack så mycket 😍
En uppdatering och bildbomb med min lilla Rut! 😍
Nu är snart Rut runt 3,5 månad så hon är nu seltränad och ska försiktigt börja hoppträna med henne lite. Jag har tränat start-stopp med henne i ca 1,5-2 veckor och hon lyssnar väldigt bra faktiskt. När jag sitter ner så stannar hon och när jag går så skuttar hon på 🙂 I julklapp fick jag 2 hinder, 2 selar ifrån Johannas selar, 2 koppel ifrån Melodys selar b.la, alldeles lägligt till selträningen och framtida hoppträning! 😃

Hon har även växt något enormt! Inte lika stor som fullvuxna än då såklart, men hon har fått väldigt långa bakben och stort huvud haha, min sötnöt! Jag var på Kistamässan igår och kikade när hennes uppfödare Julia hoppade, vilket var jättekul, så duktig hon var 🙂 Är väl snart lägligt att bli medlem i någon slags hoppförening (är så dåligt på sånt här när det gäller kaniner) och gå nån nybörjarkurs med henne samt köpa en ny transportbur. Vilken förening ska man gå med i? Har funderat på 08-KT, då uppfödaren till Rut rekommenderade dom (tror även hon satt i styrelsen) men får fundera lite kring det här, har ju ingen aning om vad som finns 😉
På Kistamässan fick Rut även en grön mocka sele, ett grönt koppel (3,5 meter), en uggla, en boll med bjällra i (hon är helt besatt av bollar att gnaga på, hon har redan dissekerat 2 st 😛) samt lite torkade morötter som är hennes personliga favorit ❤️
Lite nya bilder på buren:
2 av morötterna på hennes träd blev bortgnagna haha, det verkar klia i tänderna på den lilla damen 😉

En uggla som blev av med ögat efter 5 minuter i Ruts bur 😎

Lite bilder på min vackraste prinsessa ❤️

Lite bilder ifrån hennes måltid idag ❤️

#13 Tack så mycket! 😃❤️
Ja, jag har funderat på det och läst en del nu på kvällen, så det lutar åt det! 🙂
Nämen gud vilken sötnos den där Rut 😍😉
#15 Hihi, tack så mycket! 😍❤️
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade, så det är väl dags nu! 🙂 Hon är nu hela 4:a månader och är så trotsig och jobbig så det inte finns haha, men hon är väl i nån typ av trotsålder 😉 Annars så har hon blivit stor och fin och är min absoluta favorit ❤️
Jag filmade henne när hon hoppade förra gången och det gick som en dans på rosor för min prinsessa ✨
Det blir såklart även en bildbomb på min finaste prinsessa! ❤️

Vad söt hon är
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Gud vad stor och fin hon blivit! 😃
Riktigt lik sin mamma som liten
Tjohoo var det var längesedan jag uppdaterade här haha.. 😃 Så det är väl kanske dags nudå 😉
Lilla Rut mår bra och är min lilla prinsessa, underbarare kanin finns ju inte ❤️Hon har tävlat en del nu och är medelsvår i rak samt har 2 pinnar i krok lätt, jag är så stolt över min lilla tjockis ✨ Hennes medelsvår debut blir förhoppningsvis den 28:e Juni, ska bli kul att se hur hon kommer gå där när det också blir korrigeringar 😊
Nu får det bli lite bilder… 😉

Ååh, finaste Rut! 😍 ❤️