Min Solrosđ»
En dikt till digđ Jag fick dig, jag var lycklig, hemma, pĂ„ skolan, pĂ„ sjukhuset. Var jag Ă€n Ă€r tĂ€nker jag pĂ„ dig. Bara du & jag vet hur mycket vi Ă€lskar varandra, KĂ€rlek börjar alltid med brĂ„k, det Ă€r bara en myt. 2009 , det var Ă„ret en stjĂ€rna föddes och finns med oss Ă€nn idag. Men nĂ€r du Ă€r borta finns inget kvarđ Det som jag nu gĂ„r igenom Ă€r mycket hĂ„rt och har ocksĂ„ 2 st gerbiler ( Zingo & Pepsi). Pepsi vĂ€ger vĂ€ldigt lite och ser ut att mĂ„ dĂ„ligtđą Sammanfattningen av Ă„ren 2014-2015: 2014:Varje Ă„r har vi Ă„kt upp till en stuga i JĂ€mtland. Min farmor fick en svĂ„r hjĂ€rnblödning och fick Ă„ka till Ăstersundđ De sĂ€ger att hon aldrig kommer att bli normal igenđ Idag kĂ€mpar hon & vi tillsammansđđč 2014: NĂ„gra dagar innan jul fick min farmor & farfars ena hund "Tilda" Avlivas hon har funnits i hela mitt livđ„ Jag var helt slut och minst en tĂ„r föll varje natt. 2015: Min kanin fyllde 6 Ă„r men jag fann aldrig nĂ„gon glĂ€djeđ Det gĂ„r VERKLIGEN VERKLIGEN INTE att beskriva hur mycket Jag Ă€lskar honom ni mĂ„ste verkligen möta mig om ni ska förstĂ„!đ 2015: Pepsi min ena gerbil blir mager och börjar mĂ„ dĂ„ligtđą Jag Ă€r ledsen⊠Vad ska jag göra??!!!đ„
SĂ„ fint! Ăr det kaninen pĂ„ bilden som heter Solros? Det Ă€r det fina med djur tycker jag, att de fĂ„r en att kĂ€nna sĂ„ starka kĂ€nslor, bĂ„de glĂ€dje och sorg. Ălskade smĂ„ djur
Uppfödning dvÀrgvÀdur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges KaninvÀlfÀrdsförening