Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 699 ggr
Mysofi
0

OT- massa tips!

Hej!

Jag fyllde år i tisdags och tänkte därför ha ett litet partaj för några kompisar på lördag, men jag är helt tom på ideer så jag tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig att hitta på massa roliga grejer som man kan göra! typ helknäppa lekar osv.

Skriv på!!

Frida
0

Sätta svansen på kaninen? (Är det kaninforum så är det…)

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Mysofi
0

#1 haha, det var bra!

Mysofi
0

putt

Frida
0

#2 Tack, tyckte själv att det va lite fiffigt. Men högst oartigt av mig att inte säga grattis i efterskott så: Grattis i efterskott!

Vet inte direkt vad ni skulle tycka vara kul saker att göra.
Vi brukar alltid ha en förfest varje sommar i samband med en stor konsert. Brukar vara upp mot 30 pers som ska gå på konserten och då träffas vi innan och äter mat och umgås. Är även tradition att ha en liten enkel frågetävling om bandet/artisten som håller konserten. Kanske skulle du kunna göra det fast med frågor om dig själv? (Vi brukar ge två små likadana priser till den med bäst respektive sämst poäng) Väldigt rolig underhållning faktiskt.

Sen tar idéerna slut för stunden så de andra får hjälpa till lite tycker jag.

Värdinna på Fantasy

SagaoAlfred
0

Grattis i efterskott (:

Alias eller Med andra ord är alltid skoj. Älskar dom spelen :)
Å så Singstar :]

Mysofi
0

#4 tackar tackar :)

Frida
0

Just det ja, Sing star finns ju också (om man nu har PS2, mick och skivorna). Min familj och övriga släktignar är tokiga i det där "spelet" - hela förra nyår gick åt till det. Lagom kul att sitta flera timmar i sträck och höra allt mer onyktra människor skråla ikapp i en mick på högsta volym. Guitarr hero är kul det med, lite knepigare kanske.

Vanliga bordsspel är ett alternativ men man kanske inte ska välja för allvarliga eller tidskrävande sådana. Kan bli tråkigt efter ett tag då.

Värdinna på Fantasy

annaforsgren
0

ni kan göra snurra flaskan!:D eller så kan ni titta på en film och äta tonnvis med godis och popcorn!Skrattande

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

ciss
0

Se film & ha värsta megamyyyys med massa tjejsnack (om ni bara ska vara tjejer, annars kan ni "blandsnack" om ni är killar också). Det är supermys, det brukar vi göra :) <3

Köra Singstar/Eyetoy ^^

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

johanna_loveAnimals93
0

Grattis i efterskott!

Har inte så mkt tips? men singstar är kul! :P Annars nån film kanske.. ;)

Moonstrike
0

Grattis i efterskott :)

Roliga "smålekar" är typ charader… rita-gissa-spring (med ögonbindel :P), och en lek då alla sitter på varsin stol i en ring. Alla får varsitt kort (från en vanlig kortlek). En person (som är med eller inte) drar ett kort ur högen och säger t.ex "hjärter" (om det är hjärter), och då ska alla som har hjärter på sitt kort flyyta ett steg åt höger. Om det sitter nån där får man sätta sig i dens knä ;) Om man har nån i knät får man inte flytta på sig, även om ens färg ropas ut. Man vinner när man har flyttat runt minst ett varv och hamnar på sin plats igen (utan att nån sitter på den). Ju fler desto roligare, brukar sluta med att nästan alla sitter på varandra ;P

[Niike]
0

Grattis i efterskott:D

Se på skräckfilm och sen gå ut (helst i skogen). Det är hur läskigt som helst x'D Jag höll på att bli ihjälskrämd av en hund när jag och några kompisar gjorde det:P Jag rekommenderar att kolla på några komedier efteråt !
Och så kan ni sätta svansen på grisen xD kuul!
Kanske äta "baklänges" mat? Även att man kanske brukar göra det på "barn"kalas så kan det vara lite kul:D Har dock själv aldrig provat det, men hört^^ Börja med godis, chips och övrigt snax .. Sen tar ni glass och sen mat typ taccos. :D Ha så kul!

Tina-A
0

Var ju nåt partaj då jag tipsade om massa roliga grejer xD Hmm!

Var det kanske ditt Moonstrike? Det där med stolen och sitta i knät tipsade jag någon om iaf, minns inte vem.. :P

I alla fall.. Ska se om jag kommer på något mer. Jag brukar vara rätt så rolig *_*

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Grattis i efterskott :D

- Mvh Emma

twinnie
0

Singstar, kolla på film, busringa mm.

sputtnick_plexus
0

Singstar, kolla på film, massor med godis osv, :D

Mysofi
0

Tack allihop!!! <333

Har ni nått bra förslag på nån lagom spännande skräckfilm då? :P

Mysofi
0

putt

huldisen
0

Silent hill (stavningen ?) Tycker den fimen är bra . Är skräckis ^^

Tina-A
0

#17: Hmmmm.. Många skräckfilmer har ju 15års gräns så jag vet inte riktigt faktiskt!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Moonstrike
0

#13 ja Tina, det va mig du tipsade :)

Moonstrike
0

Mysofi, om du vill läsa lite tips? på aktiviteter och sånt som jag fick, så kan du söka på "tjejmiddag" och välja tråden som är gjord utav mig :) Kan tyvärr inte länka..

Mysofi
0

#22 okej, ska kolla in den!!

Mysofi
0

ojoj, vad jag är nervös inför imorrn alltså!

det finns fortfarande plats för fler tips? :D

Mysofi
0

putt