Snö?kanin?
jag har en inne kanin Peppe :P han har aldrig varit ute i snön och han e tre år kan jag gå me han om de kommer snö fryser han inte?

Är han en utekanin eller innekanin?
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Eftersom han är en innekanin, så kommer han att börja frysa om du tar ut honom när det är minusgrader på vintern..
Men senare då det börjar smälta, å solen är framme å så kan du ta ut honom en stund. Det gjorde jag med Saga å Alfred förra året, å dom tyckte det var jätteroligt att hoppa runt i snön (:

#2 åå vad kul de låter ^^ ville bara kolla så jag inte tar ut han i snön så han börjar frysa de vill jag INTE!
Säger ovan ^^
Mycket smartare att ta ut han när det har börjat smälta. Annars kan han frysa. Jag & mina kaniner brukar trampa upp "snölaburinter" kan man kalla det, så får dom springa lösa i dom. :)

#4: Har tänkt göra det i vinter till Engla ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
5: Det är jätteroligt, :) Sputtnick & Plexus älskar det! :D
#4: Akta bara så att dem inte rasar ihop ;P Själv skulle jag inte våga för när jag var yngre hade jag en kompis som fastnade i en snögrotta. Inte direkt samma sak, men iaf ^^

#7: Jag menar ju inte bygga UNDER snön. Utan trampa upp gångar UTANPÅ snön, så att dom kan springa omkring där. ^^
www.frihetenskaniner.se
#7 Usch, läskigt :/
- Mvh Emma
#8: Förstod det efter att ha läst en gång till x) Ursäkta, men jag är alltid trög när jag inte varit i skolan ^^
#10 haha xD
- Mvh Emma
10: hahahaha, ;)
#9: Jo, men som tur var så skadades han inte (: Vi var så dåliga på att bygga snögrottor så den var jätteliten iaf ;P
#11: (:
#13 okej, tur :)
- Mvh Emma
:)

#13: Tur ^^
HAHA, råkade skriva Ture först, blev fel. Gick tillbaka & redigerade bort det nu, men det såg så kul ut. Ture XD
www.frihetenskaniner.se