OMG! Det värsta jag sett :(
En kompis visade mig den här filmen, den är helst sjuk, fan det värsta jag sett asså! :( Usch! FATTAR inte att människor kan göra så, har de inget hjärta!?
Känsliga tittare varnas! Jag är inte särskilt känslig men stängde ändå av efter halva!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=2032772310
Ja fy! Såg denna för några veckor sen.
Höll på att spy! Och jag som klarar av att se det mesta!
Tyckte inte ett dugg synd om människorna när elefanterna anföll!
Varning, den är riktigt vidrig!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Vågar inte titta, vad är det fär nåt? :(

#1 Håller med, jag klarar också det mesta, men den här, ja herregud har inte ens sett hela!
Men herregud!? Vad gör dom ? Slaktar dom kor , grisar Så
?!
?

#2 Djur som blir misshandlade typ, en lidande hund som kastas i en sopbil osv.

Jag har redan sett denna filmen, för ett par veckor sedan…
Det är HEMSKT vilka idioter det finns som behandrar djur så!! BRA att det visas på film så folk förstår vilka hemskheter det pågår "bakom kulisserna". Jag visste inte att det var så illa…

fick en lite bättre "förklaring" av min kompis det är:
djur som plågas, en ko med uppsliten hals som skriker en hund som förgiftas och ligger och skakar en tjur som bryter benen och försöker släpa sig fram levande hönor som blir torterade, kor som får "röven" avskären utan bedövning, en häst vars huvud blir slaget i ett galler om och om igen….

Kollade lite men stängde av vid sopbilen. FYFAN :(
Hemskaste jag sett. :''(
Håller med dig #1, Elefanten gjorde inget fel!
- Mvh Emma
FY FAN! jag grät hela filmen! Kan dom inte låta djuren vara ? :(
Värsta djurplågeriet! Stackars alla djur :( Slår dom och har IHJÄL dom! ? Om jag visste vilka domdära personerna var så skulle jag polisanmält dom och slått ihjäl dom!
Fy.. vågar inte titta, Är otroligt känslig. Men kan tänka mej att filmen är hemsk :(:(

Jag kollade bara tills dom slängde "djuret" i .. ni vet .. "bilen". Skriver så här för dom som inte vill veta.
#11 JÄTTE HEMSK!
Är okänslig och det här va inte det värsta jag har sett… men usch vad hemskt det är! :S Tänker inte skriva här vad jag tycker att man borde göra med dom där människorna, eftersom att en del kan uppfatta mig som sjuk i huvudet då. :S
usch usch.. det finns inte mycket som får mig att gråta,, men detta fick mig verkligen att tänka.. hur grymma frå männiksor igentligen vara!!?? assåå.. jag känner sån stor medlidande för alla de djuren.. :(:(:(
MYRIS!!! kolla inte på filmen..då jag vet att du är väldigt kännslig mot sådana hära filmer.. och att du inte mår så bra av det efter.. så jag bara varnar dig.. KOLLA INTE PÅ FILMEN!!
usch usch.. stackars djur.. människor är den hemskaste djurarten av dom alla!!!!! 
Medarbetare på Hundar.ifokus
Så fruktansvärt hemskt !! Tog mej mod att se filmen. Gud så hemskt. Har dom fan inget hjärta eller hjärna ? . Stackars stackars djur.. lider med dom.
:(
Medarbetare på Hundar.ifokus
#16: tack för uppmaningen (:
Jag mår illa bara av att läsa era komentarer, och jag blev tårögd när jag läste beskrivningen av vad dem gjorde med djuren.
Fyfan säger jag bara.. Vid sånahär tillfällen skäms jag verkligen över att vara människa.
Stängde av efter sopbilen… Fy f*n vad jag blir förbannad!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jag stängde av vid sopbilen. Höll på att gråta.
Ett bevis på att det finns samvetslösa människor… Vi vågar liksom inte ens titta på videon och dem där människorna utför ju det hela, herregud.
Verkligen fruktansvärd och hemskt!
Tycker låten på slutet är så himla rätt och bra, passar.
Fruktansvärd film.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Slaktar dom djuren, eller vad gör dom ? :S

Fy fan !!!!!!!!
De värsta jag sett. Kunde inte se längren tills den stackars kon, .
Hemskt ! 

Jag vågar inte se den.

jag mår illa

Om jag fick tag i dem där människorna, så! *Morr*

Ucsh .. Jag grinar! Jag såg den..
#29 Jag med :(

Måste gå och vila en stung. Måste lungna ner mig mig.

Usch.. fick tårar i ögonen när jag såg stackars skakande hunden och det med sopbilen, kunde inte se mer. Fyfan vilka hemska människor. Vad otroligt grym man kan vara ;(

fyfan, jag spyr. hur kan dom göra såhär? jag kunde bara se tills där det var nån ko/kalv som blev "snurrad" i nån maskin. det här var definitivt det vidrigaste och hemskaste jag någonsin sett. stackars, stackars djur. jag började nästan gråta när hunden blev kastad in i sopbilen >____<
Shit. Vill inte se hela filmen, vill att den bara ska vara påhittad.
FY FASEN VAD SÅDANA MÄNNISKOR HAR PROBLEM! :'( Ärligt talat. Om man gör såna saker är man inte frisk.
Vi som har förnuft måste kämpa för djurens rättigheter! :')

Näemn usch fy :(
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Vill inte kolla alls, :(
Vågar heller inte se..

Är den JÄTTE hemsk`?
vågar inte se den.. har sett tillräckligt med sånt här.. kan inte nån här radera denna tråd?

Vågar inte se den.
#39: Vi kommer förmodligen inte att radera tråden. Dom som inte vill se den behöver inte, men det finns faktist folk som vill se den. Det är ett fritt val, så varför ska tråden behöva raderas? :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#40 för att jag tycker att den e olämplig att visas upp.. de e så vidrigt att se sånt här så varför ska den överhuvudtaget vara här på en sån trevlig sajt? du kan ju se den själv.. sen kanske du förhoppningsvis förstår varför tråden ska tas bort.. men men, de e vad jag tycker förstås.. men mitt råd ciss är att se den, innan du ifrågasätter mig..

#41: Ingen är tvingad att se filmen & i tråden finns ett flertal varningar om att filmen är hemsk & att känsliga personer bör undvika att se den. Så, vill man se - se då. Vill man inte, så behöver man inte. Finns kanske någon annan som vill se den, så varför radera? ;)
www.frihetenskaniner.se
#42 det förklarade jag alldeles nyss..

Sorry om jag gjort nåt fel :S, ta bort tråden om ni vill då… :(

Fy f*n!!! Usch!
Usch, jag är absolut inte ens nästan känslig men började gråta av den här filmen, så sjuka människor som kan göra så mot djur!
kollade tvärt, hur kan man?!
Jag slutade när hunden började rycka! Längre klarade jag inte.. Nu får man väll mardrömmar :'(
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

www.frihetenskaniner.se
Usch, jag är absolut inte ens nästan känslig men började gråta av den här filmen, så sjuka människor som kan göra så mot djur!
fy! :(

#43 Jag tror att det både kan vara nyttigt och väldigt onyttigt att se sånnahär filmer. Man kan inte blunda för verkligheten hur länge som helst. Men valet är fritt, jag valde att se - men stängde av då det blev för obehagligt. Ser absolut inget fel med den här tråden, dessvärre ser jag ett stort antal fel i hur människorna hanterar djuren i filmen >_<
#52 ofta är såna här filmer överdrivet fejkade oxå så det behöver absolut inte vara sanning.. så enligt min åsikt är denna film endast onyttig..

förlåt! :(

#53 det mesta är överdrivet på internet! … men alla har vi olika åsikter!
#54 du behöver verkligen inte be om ursäkt :)
- Mvh Emma
Myfosi ta inte åt dig av mina ord.. o be verkligen inte om förlåtelse.. jag förstår dig.. men tycker bara att den va olämplig att länka till.. men de e många fler som gör så, så att enligt dom flesta e de ju okej.. e bara jag som blir upprörd o tycker att man inte ska länka till sådant här..

Okej, vart lite rädd!
Men, hon gör som hon vill ;) Idril du behöver inte läsa denna tråd om du inte gillar den ^^
#59 jo det va absolute inte så jag menade att jag sitter här o pickar på folk o säger vad dom ska göra o inte göra.. det har jag inte sagt ett ord om.. jag säger bara så som jag tycker.. det har jag sagt hela tiden.. :S
#60 Joo, jag märker det. Men nu kan vi väll sluta tjafsa om detta, så inte denna tråd blir låst!

#61 jag tycker inte att det har varit nåt tjaffs, vi sa båda vad vi tyckte och är inte osams alls :) som jag uppfattar det iaf!

vågade inte se mer äntill kon
ni som har sett hela blir det värre efter???? herregud det var det värst jag har sett
#61 tycker precis som blaskigtkaffe.. tycker inte heller det har varit nåt tjafs alls.. vi hade olika åsikter.. thats all.. inget tjafs alls.. :)
**Detdär är det mest fruktansvärda jag har sett!! :'S
**Sitter ju här och lipar..! :'((
FYFAAN VILKA CPMÄNNISKOR . ursäkta ordspråket men nu får jag skuldkänslor att jag inte kan göra ngt åt detta men de kan jag ju inte . fyfaan säger jag bara :@
#66 Använd inte uttrycket cp i ett sånt sammanhang.
- Mvh Emma

Jag valde att inte se filmen, kommer nog att få se tillräckligt vad människor kan göra med djur nu i veckan då vi har seminarum om illegal handel med utrotningshotade arter i skolan! Vi såg en film förra veckan som bara snuddade vid alla vidrigheter och jag höll på att börja gråta redan då…
#53 Överdrivet fejkade? Knappast… det är såhär det står till i världen, folk plågar djur för nöjets skull. Vet du hur förhållanderna ser ut för de utrotningshotade djuren som fångas in i naturen, sätts i minimala burar och forslas innegalt någonstans - ALLT handlar om pengar!
Bla. en scen i filmen jag såg i skolan - små bjönar av en art jag inte minns sitter i så små gallerburar att de knappt kan vända sig ens på bakgården på en svindyr restaurang i, gäster går ut för att välja det djur de vill äta upp… som sen slaktas på plats och tillagas! Anses som delikatess och gästerna betalar flera hundra dollar för detta! Men värst var bilden där man fick se hur nyslaktade djurs tassar prydligt låg uppradade på det smutsiga betonggolvet, även detta skulle tillagas till delikatesser…
Vi kan ju bara gå till vår Svenska äggproduktion och titta! Det är inte fejkat iaf…
Både jag och min mamma klarade inte av att titta. Stängde av vid hunden där vis sopbilen. Fy va vidrigt. Mår illa nu. Vilka hjärtlösa människor. Stackars djur.
Omg stängde av nästan dierkt!! så jävla sjuk! :S
#68 hm.. har du sett detta med egna ögon IRL? skulle inte tro det..

FY FAANNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IDIOT MÄNNISKOR!!! DOM SKA DÖ!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
såg bara lite, usch vad hemskt!
#71: Men herregud. Det är ju på film det är ju inte bara påhittad eller ihopmixat… Sånt där händer. Kanske inte i sverige men det händer i andra länger och det är fruktansvärt!!
Visst att låten och alla hemska klipp på varandra förstärkte känslan men överdrivet var det inte.
Jag tycker det är bra att dom visar upp den här filmen. Många är inte medvetna om att sånt här händer och förstår inte hur illa det kan vara. Så det är bra att vissa får upp ögonen lite. Hur vissa människor i vissa länder behandlar djuren…
Urs. Så hemskt. Jag grät fan genom hela filmen.
Det värsta var när dom skar upp halsen på kon när den fortfarande levde. Och hur den skrek. Blä. Jag är glad att jag är vegeterian säger jag bara. Sånt där vill inte jag stödja iaf.
#75 Jag är också vegetarian! ;) Eller inte riktigt.. jag äter fisk. Så jag är demivegetarian..
Djurhållningen är bättre i Sverige och det är jag glad över.
#77: Det är sant. Men även om dom dödar djuren "på ett snällt sätt" tycker jag fortfarande att det är rätt illa hur man föder upp dom och att man ens dödar dom är hemskt. urs urs.

Våga inte kolla:(

FYY vilken hemsk film!! :/ Usch vissa människor vill man bara slå!! :'(
hur kanm an göra så häääär ????????? '
inte undra på att elefantent gjorde så :/ han vart ju slagen !!!!
bläää fan vill döda människor som gör illadjur .. åååh bliiir så arghh
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

jag kollade en bit. men vågade inte se mera. Jag fattar inte hur man kan göra så
mot levande djur!!!!!! dom har faktiskt känslor som vi människor!!
har hört om filmen och jag vet inte om jag kan se alla som såg den sa att dom ville bli vegitarianer:(
FY FAN! jag klarar inte av att se
stackars djur!
Fy fan alltså, vet ju inte vad man ska säga :S Människor som håller på med sånt där förtjänar verkligen inte att leva, dom borde torteras på samma sätt som djuren till döds. Hoppas människan som elefanten trampade ner dog! Hatar verkligen sånt där! När kon kom ut ur den där maskinen som "slaktade" började jag verkligen tjuta rena niagarafallet :(
Inom vissa religioner äter man ju bara kött från djur som slaktats på det viset :( Var verkligen hemskt och obehagligt att se
En tanke som slog mig..
I det vilda kan det ju också vara fruktansvärda hemska slakter. Tex när lejon jagar en buffel så typ biter dom den i ryggen och sedan börjar äta på den medan den fortfarande lever. Sällan dom lyckas döda den innan dom börjar äta den som jag uppfattat det. Och då måste dom ju hinna slita ut både det ena och det andra innan buffeln eller vad det nu är dör av blodbrist eller för att dom lyckats äta upp hjärtat eller nånting.
Sånt är också väldigt hemskt och brutalt men vi reagerar inte alls lika start över det just för att det är "moder natur", även fast det är brutalt.
Jag tyckte också filmen var otroligt hemskt och verkligen, verkligen fruktansvärd och jag kan inte fatta hur vi människor kan behandla andra varelser SÅ ILLA! Vi anses ju iaf vara intelligenta och kunna känna medlidande, men tydligen inte alla!
Så missförstå mig rätt. Det vara bra en tanke som slog mig!

#87 jo det är ju rätt, men dom har ju ingt val , men att människor kan vara så , jag vet inte inte ord, är ju helt sjukt. ser det på film och tkr det är vidrigt, dom som är där måste ju vara sjuka för att ens kunna gör nåt sånt ..

Jag grina i filmen, har sett en del såna filmer men den här var bland de värsta. NÄR ska folk fatta att det hjälper inte att slå djur? Alltså de gör bara det hela värre. Djur slåss inte för att visa sig dominanta så varför ska vi göra det?
Och hur fan kan man behandla djur som skräp sådär, det kommer jag aldrig förstå.
#87 Alltså brukar in lejon bita i strupen så att de liksom inte kan andas sen? Kan ha fel. Sen visst är liksom naturens slakt brutal och obehaglig men djuren gör det ju för att få mat. Men vi människor skulle kunna sköta vårt slaktande så mkt mer humant så det går inte att jämföra tycker jag.

Vad fan e det för fel på folk dessa djur förtjänar att ha lika bra liv som oss. jag mår helt illa nu!!! STACKARS DJUR!!!
Stackars djur, säger jag också, !

det hände mig värsta läbbiga sakne:( jag skulle kolla på den! och så blev det nåt konstigt så att bara låten började! blev helt sakis tycket bara låten var läbbig:'(

#71 Nej jag har inte sett det med egna ögon! Men jag har sett tullens egna bilder jag har sett mina lärarens egna bilder och jag tvivlar starkt på att en tulltjänsteman står och ljuger inför ca. 50elever samt deras lärare där en del jobbar med just detta! Jag går på Spånga gymansium och jag tvivlar ännu mer på att Owe Sandström som är skolan och utbildningens grundare står och ljuger för oss om detta, att han visar filmer som är överdrivna och osanna! Som sagt knappast att denna film är överdriven…
Jag blir dessutom mer och mer intresserad av att jobba med detta själv i framtiden så vi kan ju höras om ett par år så kan jag visa dig ett par bilder av de scenarion jag själv eventuellt kommer att fåse när det gäller sånt här!

Alltså såna saker som man ser på den där filmen tror jag inte är överdrivna alls. Folk är hemska, det är ju bara kolla på vad människor gör mot varandra och det är en hel del som tycker att djur är betydligt mkt mindre värda än människor så varför skulle inte de där kunna hända på riktigt? Djur har ju inga känslor enligt väldigt många människor.
FYYY! Jag kunnde bara se till hunden som blev inburen i sopbilen:'( hur kasn människor vara så onda??!!! F*N … Världen är så grym:(:(
#93 ta det lugnt, jag tycker självklart oxå det här e hemskt och vidrigt o jag e jätte känslig för sånt.. har sett det här en gång tidigare o grät så jag knappast kunde andas och va helt förstörd i flera månader efter det.. sen dess vill jag inte se sånt här mer för enligt mig kan det där vara fejkat vilket mycket på internet e nu för tiden.. men de e ju vad jag tror.. de behöver ju inte vara sant..
men jag tror som sagt på det när jag själv sett det med egna ögon IRL..
Min faster hat "räddat" två hundar från djur missahndel, Ena hunden Ev svart labrador den heter Molly hon är ändast 1 år, När hon räddades var hon 2 månader gammal. Hennes "uppfödare" Låste in valparna i en källare och stack utomland. Mamma hunden sat inlåst på toaletten. När min faster som jobbar med ekomin var ditt för att undersöka huset hittade dom, Det var 4 valpar,3 döda och 1 levande, Moderna var även halv död, Men vetrinärenrna gat söva in henne. Den andra hunden Är en blandras som heter Wiggo och är cirka 5 år. Han var 2 år när det hände. Han var en herrlös hund, Några ungdomar Tände på hans svans och gaste sten på honom, dom slep honom även i kropsdelar, Han klarade sig som tur va och min moster tog hand om honom, En tant i ett hyres hust hade set ungdomarna och ringde då till min faster. Som i sin tur ringde polis. Hon har även 1 kattunge som hon nyss tatt hans om, Som oxå är en hitte katt från stockholm,

Jag börjar gråta av den hära filmen
. Jag fattar inte hur man kan vara så grym mot LEVANDE djur!?

Fyy så hemskt!! jag såg en liten bit! hur kan dom! jag började typ grina!

Sjuka människor! jag fattar inte att fom bara kan göra sådär mot djur!!:(:'(
Jag, Ellen_95, Sotis, Djur_lover och Mulle_95 kollade på en nyss här i skolan, HUR KAN MAN ?! Jag börjar typ gråta och skaka! HELT SJUKA!

fy fan va hemskt!!!!
#87: Det är verkligen inte samma sak. Man kan inte ens jämföra sättet ett lejon dödar sitt byte med hur vi människor slaktar våra kor..
Vi människor föder upp och plågar djuren hela deras liv lixom. Och vad har dom gjort för att förtjäna det? Vara instängda och bli matade med för mycket och fel mat så att dom ska bli stora och biffiga och smaka bättre. Och efter ett liv i fångenskap blir dom dödade. Dom blir kanske inte alltid dödade lika brutalt som i den här filmen men ändå, mördade blir dom och det är aldrig okej..
Dessutom klarar vi oss faktiskt alldeles utmärkt utan kött vilket inte lejonen gör. Vi har ett val.
Dessutom biter lejonen sitt byte i halsen tills det dör så lika plågsamt som i filmen är det inte.
#103 jag håller med dig lotta_a.. tycker du tänker alldeles rätt

usch så hemskt! grät hela tiden! Hur kan man! >:'(
#5: MEN GUD, :'/ Fyfan. Vågar inte titta. >_<
Usch, vad hemskt. Har människorna inget samvete? Jag fick stänga av när dom krossade kons mule (?). Stackars, stckars djur…
Hanna
Nej fy :,( Man skulle kunna gråta humr mycket som helst bara av att se början :(
#103: Så har inte jag uppfattat lejonens jakt iaf. Jag har uppfattat det som att dom äter djuret tills det dör och sällan biter dom i halsen, och isf bara när de tar ner djuret men det lever fortfarande när dom hugger in och kan säkert äta rätt långt innan djuret dör.
Fast du vet kanske mer om lejon än mig. Detta är bara så jag uppfattat det då jag aldrig sett något lejon (på tv) döda ett djur genom att bita det i halsen.

putt

110: Vi (människor) som vet och kan bättre behöver inte döda djur på det sättet och därför finns det ingen som helst anledning för oss att göra det, i motsats till hur djur dödar varandra.
Idril: Djurplågeri ska uppmärksammas! Vare sig denna filmen är äkta eller ej (vilket i för sig är klart uppenbart att den är) är det viktigt att folk öppnar ögonen för vad som sker i världen, för verkligare än så blir det inte. Vi har blundat länge nog och tack vare det är denna minst sagt vidriga behandling av djur fortfarande högaktuell.
Jag uppmanar alla som kan (och om ni tänker efter så kan de allra flesta) att bidra med pengar till organisationer som jobbar hårt för att utplåna djurplågeri. Varje liv som räddas är en oerhörd seger och för varje individ som räddas betyder det allt. IFAW, WSPA, WWF m.fl. är seriösa organisationer som är beroende av bidrag. Att rädda livet på en hund på väg till slakt kostar bara 90 kr (kolla på WSPA's hemsida) och det är det väl värt?
Att snacka går an men det räddar inga djur! Bli medlem hos en hjälporganisation för djur idag!
#112: Nej, jag vet :) Det var bara en tanke som slog mig!
Dock såg jag idag om ett härligt folk (på animal planet) som dyrkade naturen och vägrade förstöra eller skada något där ifrån. Det spelade ingen roll hur hungriga dom var och dom stötte på ex ätbara rötter, de fortsatte gå och rörde det inte.
Det enda dom gjorde var att döda djur och äta dom. Naturen lämnade dom ifred. Djur var däremot väldigt smarrigt och det dödade och gluffsade dom glatt i sig.
Så det finns ju massor med olika sidor och sätt.
Dock tycker jag personligen inte man kan jämföra deras sätt med djurplågeri eftersom de åt för att överleva och dödade djuren som vilket annat djur som helst skulle dödat det, i stort sett (människor har ju inte klor och vassa tänder).
ALEXIS!! nu blir jag riktigt förbannad på dig. ursäkta om jag tar i, men jag bryr mig oerhört mycket om djurplågeri, jag jobbar för WWF och stödjer så mycket fonder som går att stödja så gå inte o säg till mig att jag inte uppmärksammar djurplågeri!! jag älskar djur, dom är mitt allt! jag gör allt vad en människa kan göra och jag skulle offra mitt liv för att rädda dom djuren som lider! jag gör verkligen allt och jag bryr mig så enormt mycket och klarar överhuvudtaget inte av att se sådant här, jag gråter så jag bara vill dö, tårarna rinner i dygn och jag kan inte sova, äta eller plugga. mitt liv blir helt knäckt av att jag ska behöva se sånt här.. jag kan inte leva mitt liv.. men jag gör allt vad en människa kan göra för att hjälpa djuren så snälla du, gå inte o säg att jag inte bryr mig..
#114 Idril! Uppmaningen om att stödja fonder och organisationer var nog till alla och inte enbart till dig, hon manade nog bara att man inte ska tysta ner detta kring djurplågeri eftersom att det är en del av verkligehen.
Så ta inte allt negativt, det finns faktiskt dom som menar väl!
#115 snälla, hon skrev tydligt mitt namn framför så säg inte att uppmaningen var till alla.. om hon hade menat det till alla, varför hade hon då skrivit mitt namn framför uppmaningen?
#115 låt oss höra hennes egen version innan du bildar dig en uppfattning om vem uppmaningen va till..
Jag tolkade hennes mening "Jag uppmanar alla som kan" att det var riktat till alla, eftersom hon skrev "Jag uppmanar alla som kan".
Då tror jag absolut att hon även menade Idril men också mig och alla andra människor. Liksom alla som kan. Tror inte alls det var negativt menat.
#117: Jovisst, vi väntar och ser vad hon säger om saken :)
Allså hur f*n kan någon vara så grym saknar ord men tårarna riner på mig. kan förstå den stackars elefanten allså rätt åt dom som kom i vägen för dom 
alltsåursäkta, men såna där människor som gör så, borde inte få leva själva, dom borde få känna hur det känns för djuren! :( blir så himla ledsen…
IDRIL!½ Varför är det nästan alltid du som startar allt tjafs ?
#121 jag tjaffsar inte, säger mina åsikter.

Nu Fan får ni ge er!!!Ge fan i Idril Hon har ju inte gjort er något så lägg av att tjaffsa jämt!!ta och skaffa er ett LIV ISTÄLLET!!
Vilken tråd alltså..
#123: Hur kan du veta ifall folk här har ett liv eller inte? Det är väldigt lätt att "tjafsa" med folk och ha ett liv, trust me ^^ Sen förekommer inte tjafs på Kif väldigt ofta , så vad menar du med "lägg av att tjafsa jämt" ?
#124 tvärtom tycker jag det förekommer tjafs hela tiden, och det vet han, de e väl därför han säger åt er att sluta tjafsa. så jäkla svårt e de väl inte o förstå det?
#125: Då tycker vi helt enkelt olika.
Fråga inte mig hur svårt det är, jag har inte ens deltagit i erat tjafs här, och ja, du är också inblandad så skyll inte på alla andra bara ?

#127: Shit, ta det lite lugnt o_o

Ta det lugnt nu tjejer! Vill ni att tråden ska låsas?
www.frihetenskaniner.se
#127: Du blev medlem idag, hur kan du då se att vi tjafsar hela tiden som du tycker? ;P

Fan ta de lungt själv o lägg av att tjaffsa me Idril o då menar jag att alla som tjaffsar på henne här ska ta o ge fan i det!!FATTA
#130 kanske för att jag känner honom och han vet att folk här jämt e på mig så därför säger han åt er
ciss du får gärna låsa tråden, det här leder ingen vart
Slutar nog svara i denna tråd, verkar ganska meningslöst.
#132: Okej, då vet jag. Jag undrade bara .
#131: Skulle vara bra om du kunde sluta svära och uttrycka er iallafall. För visst får ni tycka vad ni vill, men är det nödvändigt att ta till svordommar hela tiden? ;S

#130 Jag har setat här och kollat denna tråd utan att vara medlem men du verkar inte förstå att man kan se allt utan att vara medlem!!
#135: Det förstår jag mkt väl, jag frågade bara och det är väl inte förbjudet ?

Låser tråden nu. Vill ni fortsätta diskutera kan ni ta det via PM (personligt meddelande).
**MVH
**Ciss, Medarbetare.
www.frihetenskaniner.se