Ligga på rygg?
Vad tycker era kaniner om att ligga på rygg?
Diva verkar gilla det, eller hon gör iaf inget, kan ha henne liggandes på rygg hur länge som helst, hon bara ligger där, halvblundar lite och jag och övriga i familjen kan klappa henne. T.om på magen, hon är inte alls kittlig xD Idag kom även hunden fram springandes och hon låg kvar. Var inte själv beredd på det så hann inte ta upp henne.
Har iofs hört att man inte ska lägga en sprattlig kanin på rygg.. för dom kan skada sig om dom ligger på rygg och sprattlar till. Eller något sånt.
Isaac hatar det
Plimpy & Phoenix har inget emot det alls :)
- Mvh Emma
Mina gillar det väl ganska mycket (?) De ligger kvar iaf. Har inte testat så mkt. :)
Molly älskar det, men Mimmi tycker det är lite läskigt. (;

okej ;P

Nisse älskar det!

Myran älskar det ^^ men inte bella ;)

Ingen här hemma gillar det ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Va söt skalman e!!!!!!!!!!!!!
Zoie brukar ligga ner på rygg
#14,, hihih TACK :D ska framföra det till honom! ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Aaw, Skalman är jättesöt :D

Soten hatar det.

Skutt älskar att ligga på rygg:) Men inte dem andra;)

Millan & Lillan gillar inte detXD
kiwi hatar det värkligen
Blir aldrig lägga Leo på rygg, har aldrig prövat.. Han gör det inte heller.. Eller han ligger på mage med fötterna åt sidan, men det är väl inte det ni menar..?

#20: Han verkar vara en sån där kanin, Hubert. En sån där gosig kille som går med på det mesta ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Både Sputtnick & Plexus gillar det. Men Plexus ÄLSKAR det verkligen! Direkt man lägger han på rygg och stryker han, så somnar han typ=)
Endel säger att dom kan svälja tungan om dom gör det, är det sant ?
#24 Haha ja, vissa stunder, men oj vad han kan vara tjurig ibland ^^ blev faktiskt riktigt förvånad över hur bra det gick att lägga honom på rygg. :) Ska träna mer på det så det blir lättare med kloklippningen.
De verkar som en bra ide :)^^

Lille skutt gillar det liite, ronja absolut avskyr det. Mira gillar det lite.
Lollipop blir rädd om hon inte har mark under fötterna.. Nån sorts fobi (?) Så henne är det bara att glömma :P. Men Ping Pong bryr sig inte. (hon är iof å andra sidan höjdrädd. :/) Hon verkar tycka det är mysigt :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

mina gillar det specielt jenka honom kan bära som en lite bebis

putt
Trampe hatar det :p Han bara vänder sig och får damp xD
Lilo är inga problem att ha på rygg…hon är mer lättskrämd (ljud och så) när hon gör det men annars brukar dt inte vara nå problem..

#33 Naaaw, haha gud så sött!! =D

tjoffsen hatar detXD
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Alfred hatar att vara på rygg, det är det absolut värsta han vet. Han får typ panik.
Saga gillar det inte heller, men avskyr det inte lika mkt som Alfred.
Elsa gillade att ligga på rygg innan hon fick ungarna, nu sen hon fick dom har vi inte prövat.
Ungarna gick jättebra att ha på rygg förut, nu har dom börjat bli liiite mer tjuriga, men jag övar på ;) Det går rätt bra för dom flesta iaf ^^ Lilja å Algot verkar tycka om det mest, dom kan ligga kvar på rygg ett bra tag efter man släppt handen runt dem så :D

#33 alltso gud vilken gullig o charmig kanin :3

Molly gillar det men Lippo avskyr det :P

#40 Naaw vad sött! :)
#41 :D
- Mvh Emma
40: naaw, va sött :) :]

#40 S.Ö.T<3<3<3<3<3<3<3<33<<3<33<3<3<3
:)<3
#43+44 Tack :D
- Mvh Emma
46: Vsg ! :D

50: gud vilken söt bild! (L)
#48+#49: Hihi, ser bara en fluffig boll ^^
Söt :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#52 haha xD
Tog ett kort på Plexus idag när han låg på rygg, men vi måste ladda in programmet först…