Sitthylla
Nån som kan visa en sitthylla så att man ser hur den är byggd? :) måste ju bygga en (antar att det är billigare) så fort som möjligt. Skriv gärna hur ni har gjort eran också. ;)
Funderar också på att bygga hus…
har tyävrr ingen bild :S

#2: Hur mkt kostade den?

de dära i plast som twinnie visade brukar kosta runt 100 lappen, beror på vart man köper dem :) Ska man ha i en innebur rekomenderar jag starkt en i plast istället för trä träet suger upp så mycket annars o luktar därför lätt :)

#3 Fick med den när jag köpte buren.
#4: okej. ja plast ska ju vara bra nu när jag tänker efter X) men 200 kr för lite plast liksom.. aja.. lag är en lag.. "/
#5: ja de önskar ja att ja hade fått.. "/ en toa och en sitthylla/hus borde medfölja !!

#6 Jo :) Kan starkt rekomendera en sån sitthylla som jag har till de som har innebur. Min kanin ligger nästan alltid där :)

#7: Får se om ja hinner in i en djuraffär på söndag då (; det borde ju finnas där…
#8: Haha! Va söt ;D

Jag har bara hus. Kan lägga in lite bilder sen.
Vi har precis ställt in ett hus/bolåda till Toran. Dock missbedömde vi storleken lite så den täcker nästan hela buren XP Därav kan man lära sig läxan att faktiskt mäta buren och huset innan man bygger :P
#10: Du får jätte gärna lägga in bilder. :)
Har ingen sitthylla, bara hus (fungerar dock som sitthylla) :)
- Mvh Emma
jag har tyvärringen sitt hylla utan ett trähus .. som min lilla kiwi älskar .. kan isa bild senare
#12: Hur mkt kostade huset? Om du nu inte har byggt det själv. ^^
#13: Vill se biild XD
#15: Riktigt snygg. :)
#16 tack, Isaac älskar det :)
- Mvh Emma
Jag har ingen sitthylla åt Isadora dock har jag ett hus som hon kan hoppa upp på. Men jag tror hon är feg :S För hon nosar bara på det och lägger tassarna på kanten men hon hoppar aldrig upp :S Inte vad jag har sätt iaf.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
15: jättefin :D
#19 Tackar :)
- Mvh Emma

#15: Snyggt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#21 Tacktack :)
- Mvh Emma

Vart finns det att köpa sånna sitthyllor av plast som bla. Twinnie har? =)
#24 dom brukar finnas på dom flesta djuraffärerna ^^

#24 Djurmagazinet :)