Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 397 ggr
Highlandertess
0

Leksaker

Har genom åren köpt några leksaker till min kanin Ella. Vad tycker hon är roligast av alla? En tom toa-rulle! :-) Hon leker apport med den, rullar den, gnager på den etc etc. Och det bästa av allt? När den gått sönder så har matte alltid en till. Vad söta de kan vara! :-)

KvirrZ
0

Haha, mina gillar också toarullar ^^

- Mvh Emma

Flippa
0

Filippa gillar toa rullar

annaforsgren
0

tjoffsen gillar inte att lekaXD han bara slappar hela dagarna.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Tina-A
0

Hahaha, ja tyvärr brukar det vara så ^^,

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Susanne-L
0

Ino sover på dagen men på kvällen när jag ska lägga mig då sätter han fart!

Slänger runt med toa-rullen, kottar och pinnar. Men roligast av allt är att flytta matskålen och sitt lilla hus han har i buren, så jag vaknar mitt i natten!

Taci
0

Min Berit gillar också toarullar :) Men trevligast tycker hon det blir om man fyller dom med lite gott :) Då blir hon som galen ;D

Highlandertess
0

#6 - Vad brukar du fylla med?

myriis
0

Jag brukar ta toarullar och lägga in lite grönsaker, t.ex banan eller morot. Sen proppar jag hö i sidorna, så kaninerna får tänka lite. Dem älskar det ;)

Highlandertess
0

#8 - Vilket bra tips?! Det ska jag testa. Tack! :-)

ciss
0

Engla gillar dem också

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Mimmiih
0

Har inte tästat. Men kanske gillar Frallanballan toarullar också?  Jag går ut med desamma och lägger en i buren.  Hon behöver någt att leka med!   ,)

Mimmiih
0

Hon älskade den!   :D

Hopi
0

Köpte en förpackning med 4 st kattbollar med pinglor i, som jag har gett till mina niner. :) Dom kostade ca 10 kr för fyra bollar. Hör att det pinglar ifrån burarna iaf. hehe. Men Andy han blev arg på sin och morrade! ;)

Sosso
0

brukar också använda mig av toa rullar :D

Highlandertess
0

Här kommer en bild på Ella när hon leker med rullen :-) Just på denna bild har hon bestämt sig för att rulla/puffa den med nosen.

SimsBrooke
0

Jag har inte lagt in några toarullar ännu, eftersom hon kom ju till mej igår kväll runt 19. Så ska nog vänta eller ska jag oxå lägga in en nu??

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

sputtnick_plexus
0

hahaha, ^^
SPuttnick & Plexus gillar dem också.