Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1139 ggr
EmelieJosefine
0

Ras?

Skulle vara kul om ni skrev er favoritras(er) Ni får gärna skriva varför just den rasen! Jag har tre raser som jag gillar! Hoppkorsning, Rexpälsad Dvärgvädur och Frasse! :)

Netherlanddwarf
0

Holländsk kanin (fin teckning), Liten rex (rexpäls är så vackert) och Hermelinkanin (trevlig, mysig och söt) När jag blir stor vill jag väldigt gärna ha en belgisk hare, men eftersom dom behöver rätt stora ytor så går det inte nu. :)

EmelieJosefine
0

#1 Ja Liten Rex är en fin ras jag gärna vill ha!

[Marsvinspluttochkaninsele]
0

Bladras kaniner för att det finns så olika och blandras kaniner är söta. Dvärgvädur snälla och söta plus mysig ras.

EmmasBella
0

Dvärgvädur för att dom är så fina och mysigs. Och att min första kanin var en dvv! :) Hoppkorsiningar för dom har så många olika raser! Belgiskjätte för att jag har alltid velat ha en belgisk jätte, dom är så stora å söta! :)

Irmelinis
0

Mina dubbelmanade lejon är himla vackra och charmiga, annars gillar jag Liten rex och Lejonhuvad dvärgvädur väldigt mycket.

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

jela96
0

Jag är ju totalt förälskad i Dvärgvädur! Helt underbara både på insidan och utsidan. Andra raser jag gillar är hoppkorsningar, lejonhuvad dvärgvädur, lejonhuvad och fransk vädur :)

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

emms
0

Mina favoritraser är:
Fransk vädur - blå manteltecknad. Underbar ras! Är inte ett stort fan av mantel på kaniner, förrutom på frassar? 😂 Äntligen fått min drömkanin 😍
Angora - alla färger är fina! Mysig ras som jag vill ha i framtiden. 
Holländsk kanin - alltid velat ha en feltecknad blå! Alltid hört gott om holländare, verkar aktiva och sociala.

Emma

Cajsis7
0

Dvärgvädur, min lilla Zingo är en dvärgvädur och jag har aldrig mött en sådan sällskapssjuk och kelig men samtidigt sprallig kanin som honom, han fyller till och med 4 år idag! Gillar bl.a små raser som små lejonhuvade eller små hermeliner, de är också väldigt söta, men såklart så är alla raser fina 😃

Zingo

fsigge
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Holländsk kanin! Jag fattar inte varför jag inte har kommit på denna fantastiska ras. Perfekt storlek, snygg teckning, bra längd på öronen, sällskaplig, personlig och påhittig! Gul/svart japantecknad på det är jättefint! Jag är så glad att jag har min fina Nova. :-) Jag tycker fortfarande att dvärgvädurar är mycket lugnare och bättre för nybörjare, men om man letar efter snäppet spralligare kanin är Holländare perfekta. :D

Frida

[Nikita14]
0

Mellerudskanin, lagom storlek, fina, bra temperament och riktigt mysiga!

Holländare, livliga,  vackra och har stor personlighet!  

Dvärgvädur

Raser jag skulle vilja ha är fransk vädur och belgisk jätte, men har inte riktigt plats tyvärr.

hannahoflin
0

Jag älskar lejonhuvade kaniner då dom är så små och fluffiga 😃 tycker även dvärgvädurar är så mysiga!

[AnimalLover1]
0

Dvärgvädur kommer alltid vara min nr 1 favorit!

Peak303
0

Dvärgvädur om man måste välja ras. Annars har jag en förkärlek för slanka hoppkorsningar!

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Kaninernasbästa
0

Dvärgvädur är väldigt nära om hjärtat :)

Elsaharr
0

Dvv

Zingo ;D

Agda
1

Holländsk kanin: Vackra och har mysigt temperament (ja, de flesta iallafall …).

Angora och Satinangora: Lugna, tysta och ger mig mjuk ull (satinangoran extra plus för den vackra, glansiga ullen 😉).

Bruniz
0

Teddydvärgvädur tycker jag bäst om!! Har en hane som är så underbart snäll och lugn och gosig:) När man är i köket kommer han dit och tigger på baktassarna som en liten hund:-)