Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 588 ggr
pernillaoscarsson
0

(K) Liten sele

Någon som har en fin sele att sälja? Ska ha den till en tre månaders dvärgvädur. Färg spelar ingen roll så länge den är hel. Typ av sele är heller inte viktigt men tror att en vanlig H-sele är det bästa nu till en början. Ska helst vara justerbar storlek så att hon kan växa i den. Men som sagt, mäste passa en liten plutt :)

Cajsis7
0

Har en röd sele som jag hade till min dvärgvädur när han var liten unge men vet inte om kaninen kan använda den när den även är vuxen….. Har köpt ny sele till min lilla ninis🙂

Zingo

Elsaharr
0

Kanske har en liten! Vet dock inte hur den passar men kan skriva mått och bifoga bild. Den är svart med små vita kaniner på. Det är en h-sele. Ryggbandet går att justera ca 19-33 cm Halsbandet går att justera ca 15-20 cm Nu ville inte kameran på ipaden funka men ska hämta mobilen och infoga i nästa inlägg!

Zingo ;D

Elsaharr
0

Tillägg #2 40 kr, aldrig använd. Säljes då jag inte har någon kanin att använda på! Du betalar frakten.

Zingo ;D

pernillaoscarsson
0

#1 kan du fixa en bild? Jag har selar tills hon blir stor så den ska bara passa nu de första månaderna :) #2 misstänker att det är en sådan sele som även finns till katter som man köper i djuraffären? Sådan med snabblås? Vill hellst ha sådan där spänning man har på t.ex skärp eftersom att det är enklare att justera storleken på :)

Elsaharr
0

#4 Ja, okej! Det är en snabbis haha! Men hoppas du hittar en bra och fin sele! :D

Zingo ;D

Cajsis7
0

Här kommer en bild på den lilla röda selen: (Går att göra större/mindre… Kan skicka vild på hur den ser ut när den är som störst eller minst om du vill.

Zingo

Cajsis7
0

Telefonen vill inte funka, försöker få fram bild så snart som möjligt

Zingo

Cajsis7
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi får se om det funkar nu

Zingo

Cajsis7
0

Har inte riktigt några egna förslag på pris , föreslå några, den är i fint skick, har bra enkla spännen osv. Men du får stå för frakt har jag tänkt.

Zingo

Cajsis7
0

Bandet mellan mage -hals bandet är ca 6 cm

Zingo

pernillaoscarsson
0

Tyvärr fel typ av lås :( har redan en liknande sele hemma och gillar inte att ställa in den så som man gör med den typen. Vill ha samma spännen som man har på skärp eller de föesta hundhalsbanden. :P tack i alla fall :)

Emilia2002
0

På Gnagarboden har dem jätte fina selar till kaniner och det är spännen som det är på skärp. Och dem har väldigt billiga selar i  flera olika storlekar och färger och olika typer av läder, Jeans m.m.  http://www.gnagarboden.se/sv/174-selar-

pernillaoscarsson
0

Jag har hittat sele nu så tråden kan stängas :)