Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 5949 ggr
[Sockertoppens_kaniner]
2

Afrikanska namn

Kullen jag har nu har temat afrikanskt. Jag har några namn som alternativ men skulle vilja ha några fler. Har googlat men inte hittat något. Namnen får gärna betyda något! T.ex så betyder Zuri "något vackert". :) Tack på förhand!

[Sockertoppens_kaniner]
0

Putt! :)

[AnimalLover1]
0

Du kanske kan ha olika land, öknen, floder osv? Typ Zaire, Sahara eller nåt sånt?

[Sockertoppens_kaniner]
0

#2 Tack för förslagen! Ska tänka på det! :)

Peak303
0

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[Sockertoppens_kaniner]
0

#4 #5 Tack så mycket! :)

Smultrondraken70
0

Isra (tjej), Winta (tjej), Anyasi (tjej), Sirah (tjej), Lulia (tjej), Kutubu (kille) Ingen aning vad namnen betyder men det är några av barnens kompisar som har afrikanska namn…

[Sockertoppens_kaniner]
0

#7 Tack, så fina! Många jag gillade! :)

Smultrondraken70
0

Du kan få några till, men eftersom jag har döttrar så blir det mest flicknamn:) Rawha, Liya, Sabrin, Hannan, Sidony, Sarron, Divora, Draina, Aster Pojke: Momadou, Ismail, Nathan.

[Sockertoppens_kaniner]
0

#9 Tackar! :)

Maleficum
1

Får väl inte glömma klassikerna (alla Swahiliska namn) som Simba (lejon), Nala (gåva), Sarabi (hägring), Sarafina (ljus stjärna), Pumbaa (dumbom, korkad, bekymmerslös), Rafiki (vän), Shenzi (vilde, ohyfsad, dålig kvalitet), Banzai (smyga), Kiara (liten, mörk sak) Kovu (ärr), Zira (hat), Nuka (stinka), Vitani (sammansättning av två ord och betyder ungefär demon av krig), Shetani (tjej demon), Kopa (hjärta)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Sockertoppens_kaniner]
0

#11 Tack för förslagen! :)