Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 759 ggr
Frosstis
0

Kaninvakt

Hej hej :)

Söker någon som vill passa min kanin 😃 I göteborg ska ni finnas. Hade vart grymt bra om ni har en bur han kan bo i eftersom jag inte kan flytta på hans bur han bor i nu. 

Är borta 16-24 juli och 9-16 augusti. Om ni vill kan ni ha honom från mitten av juli till mitten av augusti så han slipper flytta fram o tillbaks, eller om ni skulle vilja ha honom hela sommaren, det går också bra, men då får vi snacka lite mer om det haha.

PMa eller skriv i kommentarerna :)) 

Han är en holländare på snart 10 månader.

fsigge
0

Hej. Jag kan tänka mig ta hand om Charlie (följer bloggen haha). Jag är på semester 31 juli till 8 Augusti, så det är emellan tiderna du behöver vakt. Måste nog också skaffa vakt till min hollis… Jag bor i Mölndal, presic söder utanför Göteborg. Jag har en bur som är 170x80x70 som är min tjejs bur. Sen har jag en 100x50x 50 som dock är för liten för honom. :/ Alternativt att han bor på balkongen eller i en bod då. PM:a om du är intresserad. :-)

Frida

[Melbun]
1

#1 Jaså hur många hade du tänkt erbjuda dig kaninvakt åt då :P 😂

fsigge
0

#2 Hahah, ja, jag kommer faktiskt inte göra så mycket annat på lovet och kaniner är ju min grej. :P Jag tycker inte att det ör så värst att erbjuda vakt åt 3st kaniner på en sommar. ;)

Frida

Frosstis
0

#1 Ja det blir ju lite krångligt om du åker precis dom datumen jag är hemma liksom :S För den 31 juli så åker min engelska kompis hem, och jag vet inte vilket tid vi behöver köra henne till flygplatsen så det kan ju bli lite knepigt iom att ni också åker då (tänkte att jag skulle kunna vakta din kanin när du e borta också). 

Men ill keep you in mind :)

fsigge
0

#4 För mig så är det inte lika viktigt med passning då min syrra KAN passa kaninen, bara det att jag är väldigt rädd om henne och min syrra vet inte mycket om kaniner… Det kanske går att lämna kaninen dagen innan om det inte funkar med tider? Det är kul att kaninerna är av samma ras och färg :3

Frida

Frosstis
1

#5 samma här min syster kan också passa men det är mitt sista val eftersom jag föredrar någon som kan kaniner. 

Kolla här, såhär är mitt schema:

Ruby hit: 24-31 juli (då är jag hemma)

Spanien: 9-16 augusti

och detta är ditt:

31 juli - 8 Augusti

så förstår inte hur vi skulle kunna lösa det

fsigge
0

#4 Ruby är då din engelske vän? Ja, det blir ju inte med så mycket marginal iomed att du åker till Spanien dagen efter jag hämtat upp min kanin. :/ Vi är ju hemma presic de datumen. Jag har ett förslag på hur vi kan göra. 30 Juli lämnar jag min kanin hos dig. Alternativt att vi möts någonstans. 8 Augusti hämtar jag upp min kanin och din samtidigt. Sedan lämnar jag din kanin den 16-17 augusti. :-)

Frida

Frosstis
0

#7 Ja, det skulle nog kunna gå bra!:D PMa mig?

fsigge
0

#8 jag PM;ar dig när jag får veta mer exakta tider och sånt. ska fråga mina föräldrar. :-)

Frida