Kulsprutan
Alltså.. Hugo bajsar Massor på vissa ställen här inne, han e rena kulsprutan, man rent av hör smattret när han sätter igång! Det här är ju som ni förstår, inte särskilt trevligt. :P Kan inte få honom att sluta. Nu till min fråga.. Beror det här på att han blivit könsmogen o märker revir (han har ju en honkanin i samma lägenhet), eller - han har kommit in i tonåren, eller - han vill helt enkelt bara göra så, eller nåt helt annat? Är det nånting som kan försvinna då han kastreras ?
Ingen ?
ingen aning.. :S
Hur gammal är Hugo?
- Mvh Emma
Molle gjorde samma sak när han blev könsmogen. Då hade vi Leah inomhus och när vi hade dom i samma rum, Molle på golvet och Leah fast i knät (dom fick alltså inte ens vara tillsammans utan bara i närheten) så satte Molle igång. Han sket och sket och det bara flög ut!
En gång sprang han i en cirkel runt mig, kanske 3 varv, och då fanns det en fin liten bajs-ring runt mig. Mysigt!
Detta försvann efter kastrering.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hur gammal är han då ? : D

trevligt;P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#3,5 - han är snart 4 månader :)
#4, haha, ok, då vet du hur jag har det nu då ;P Verkligen jobbigt när det inte bara kommer en plutt då o då, utan en heeel hög på en o samma gång! Men då får jag hoppas på att hans beteende försvinner vid kastreringen då :) Skönt å höra att det löste sig för din lilla, då finns det hopp på Huggisen ;D

så gjorde Blixten också en gång ^^ Han bara bajsade o bajsade.. o min lillebror o hans kompis skrattade jätte mkt för de tyckte det såg så roligt ut ^^
Haha, det låter jätte kul ;)
men jag förstår att det inte är så kul :/
Kan ju tillägga att det här beteendet Molle hade var bara när han var i närheten av Leah :) Men nu är han alltså kastrerad och det händer inte längre.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Ja, Isaac bajsar också som en galning runt flickornas bur :P
- Mvh Emma