Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 667 ggr
Taci
0

Kulsprutan

Alltså.. Hugo bajsar Massor på vissa ställen här inne, han e rena kulsprutan, man rent av hör smattret när han sätter igång! Det här är ju som ni förstår, inte särskilt trevligt. :P Kan inte få honom att sluta. Nu till min fråga.. Beror det här på att han blivit könsmogen o märker revir (han har ju en honkanin i samma lägenhet), eller - han har kommit in i tonåren, eller - han vill helt enkelt bara göra så, eller nåt helt annat? Är det nånting som kan försvinna då han kastreras ?

Taci
0

Ingen ?

sputtnick_plexus
0

ingen aning.. :S

KvirrZ
0

Hur gammal är Hugo?

- Mvh Emma

Tina-A
0

Molle gjorde samma sak när han blev könsmogen. Då hade vi Leah inomhus och när vi hade dom i samma rum, Molle på golvet och Leah fast i knät (dom fick alltså inte ens vara tillsammans utan bara i närheten) så satte Molle igång. Han sket och sket och det bara flög ut!

En gång sprang han i en cirkel runt mig, kanske 3 varv, och då fanns det en fin liten bajs-ring runt mig. Mysigt!

Detta försvann efter kastrering.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Flippa
0

Hur gammal är han då ? : D

annaforsgren
0

trevligt;P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Taci
0

#3,5 - han är snart 4 månader :)

#4, haha, ok, då vet du hur jag har det nu då ;P Verkligen jobbigt när det inte bara kommer en plutt då o då, utan en heeel hög på en o samma gång! Men då får jag hoppas på att hans beteende försvinner vid kastreringen då :) Skönt å höra att det löste sig för din lilla, då finns det hopp på Huggisen ;D

__iE
0

så gjorde Blixten också en gång ^^ Han bara bajsade o bajsade.. o min lillebror o hans kompis skrattade jätte mkt för de tyckte det såg så roligt ut ^^

Ync
0

Haha, det låter jätte kul ;)
men jag förstår att det inte är så kul :/

Tina-A
0

Kan ju tillägga att det här beteendet Molle hade var bara när han var i närheten av Leah :) Men nu är han alltså kastrerad och det händer inte längre.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Ja, Isaac bajsar också som en galning runt flickornas bur :P

- Mvh Emma