Rädd?
_Det kanske finns någon sån här tråd innan .. Men lite förnyelse kan väl inte skada?(;
_Vad är din/a kanin/er rädd/a för?
Höga ljud.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

HÖÖÖÖGA ljud. Engla kan bli lite nervös på tävlingar om det är väldigt mycket folk, skrikiga ungar som står nära hindrerna & sånt där.
Sen är hon väldigt katträdd också. Ungarna är väl rädda för höga ljud antar jag. De är rätt tuffa ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Niike är lite avvaktande när någon av kissarna eller hunden är i närheten. Och så är han rädd för/ogillar höga eller obehagliga ljud som t ex vedkapen. Annars är han ganska orädd tycker jag(:
Det enda Alpha blivit rädd för är nog när min lillebror kom och cyklade i full fart förbi henne och lät som ett flygplan (snacka om att han fick en utskällning sen xD) , när hon var ute i selen. Och traktorn och papps grävmaskin är inte heller så omtyckta.
Fia är rädd för lite allt möjligt, bl a. katterna och hunden, när hon är ute i sele. När hon är i rasthagen och kissen och jag sitter där inne med, går det hur bra som helst att springa rakt in i katten så han blir livrädd xD
Puttplutt:P

Höga ljud men min Mendez älskar våra hundar. dom brukar nosa på varandra genom nätet. Han sticker ut nosen så mkt han kan och så pussas dom

damsugaren,kråkor,flygplan,pappa som bankar i vägen(renoverar),katter ja lite sånt allmänt höga ljud!

Maja och Lina är i princip rädd för ALLTING (: Loix är nästan inte rädd för ngnting,,,,(x
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Mira är väldigt rädd för bilar/cyklar osv. Med andra ord: höga ljud.
Ronja är lite rädd för höga ljud, och blir typ livrädd för snabba rörelser. Hon är dessutom väldigt rädd om vem som tar i henne, dvs. bär upp henne eller liknande. Bara jag som får göra det..
Lille skutt är typ inte rädd för något. Min cooling. ;D <3 :)

Mot höga och plötsliga ljud. Och snabba rörelser.
Channie blir rädd när det är mycket folk i kring henne. Hon gillar inte heller hundar eller katter.
Cassie är typ inte rädd för något.. xD
Totte … är nog inte heller rädd för något.. eller ja kanske att dingla med benen :P

Peach är ganska tuff, så hon är inte rädd för så mkt. :P Men hundar är hon rädd för. ^^
Putte är lite rädd för våran jättestuddsmatta! och hundar, för en gång blev han jagad av en hund…han sprang iväg det fortaste han kunde! och när jag äntligen hittade honom satt han typ och skakade under våran grill!!!
Alfred är inte rädd för så mkt. Han gillar inte att bli buren utav andra, men är inte rädd lixom.
Han tycker inte om Lotta (syrrans hund) trots att hon är världens snällaste. Så jag antar att han är rädd för hundar x)
Fast, iofs så verkade han tycka mkt om Joxa (lill_jarvens hund) eftersom dom hela tiden låg å gosade med varandra när dom åkte bil tillsammans.. så jag vettetusan vad Alfred är rädd för :P
Saga är rädd när Adam (min brorsson) ska in å gosa med hon, då springer hon iväg. Å så är hon rädd för skatorna som brukar sitta i närheten utav deras bur, dom står hon länge å stampar åt. Haha.
Lilla Grå/Grålle/ Theo? är än så länge inte rädd för nått alls, vad jag har märkt. Inte hans syskon heller. Inte ens när dom är utomhus.
Han var liiite rädd för dammsugaren de första gångerna, men nu har dom alla vant sig, å skuttar gärna ut ur buren å runt dammsugaren medans man dammsuger x)
Sputtnick & Plexus är rädda om det är nån som skriker eller nått sånt, och så katter.

Bella är rädd för höga ljud och dammsugaren medans Myran typ inte bryr sig om något alls :)
Tobby är rädd för… Hm.. Nej jag kommer inte på något just nu. Inte katter, inte hundar, inte bilar….
Höga ljud och när man plötsligt kommer utan att varna dom lite med rösten först, typ "heej, nu kommer jag här" :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

tjoffsen är livrädd för katter!.. han är rädd för anndra människor när vi är ute i selen, han är rädd för hundar,bilar,höga ljud, plöttsliga ljud, saker som ser konstiga ut:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Olika saker, men jag vet att alla kaniner iaf är rädda för plan som flyger lågt.

#20: Här flyger inte så många plan lågt (mycket skog förhindrar det) men förstår att de är rädda. Det skulle jag vara om jag var kanin ^^
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se