Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 804 ggr
hannahoflin
0

Namn med tema

Hej, jag tänkte försöka döpa mina kaninungar nu och har jag bollat fram och tillbaka mellan olika namnteman men kan inte komma på något som jag fastnar för jätte mycket. 

Skulle vara jätte snällt om ni kunde hjälpa mig med teman och gärna komma med NAMNFÖRSLAG!

Har två kullar, en på 5 (2 honor, 3 hanar) och en på 7 ungar som vi inte vet könen på än :)

tack på förhand!

sannadetejag
0

Disney´s  prinsar och prinsessor.

Elsaharr
0

Engelska väder Ex. Thunder, Rain, Sunshine :) Ben n Jerry glasssmaker Ex. Cookie Dough, Peanut Buttercup, Peach Cobbler :) Blommor Ex. Akleja, Cikoria, Kamomill :) Rymden Ex. Luna, Ceres, Sedna :) Godis Ex. Bounty, Kinder, Cloetta :)

Zingo ;D

Henni-Chan
0
  • Blommor t.ex. Gullviva, Blåklocka, Förgätmigej, Smörblomma, Solros

• Floder t.ex. Neva, Oder, Rhen, Themsen, Zambesi, Eufrat, Ganges

• Färger t.ex. African Violet, Barbie Pink, Bitter Lemon, Brick Red, Dogwood Rose, French Fuchsia, Crimson Glory

• Tävlingshästar t.ex. Phar Lap, War Admiral, Smarty Jones, Secreteriat, Citation, Seabiscuit, Man 'O War

• Läskedrycker t.ex. Black Orange, Coco Bahia, Portello, Siddni, Guldus, Haiwa

• Naturreservat t.ex. Misty Mountains, Western Ghats, Gulf of California, Galápagos, Atsinanana, Queensland

• Chips märken t.ex. Crimpy, Golden Wonder, Kyrpzo, Lay's, Ruffles, Tayto, Zapp's

• Efterrätter t.ex. Rocky Road, Waffle, Mapple Taffy, BumbleBerry Pie, Mooncake, Petit Four, Kormos, Tiramisu, Pannacotta, Pavlova, Baklava, Brownie, Cheesecake,

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Irmelinis
0

Kändisar: 
Jay-Z, Beyonce, Kanye, Lil Wayne, Rihanna… 

Sommar: 
Sol, Hav, Strand, Äng, Mygga 

Fåglar: 
Duva, Svala, Örn, Kaja…

Mjuka saker:
Duntäcke, Pälstuss, Sammet, Silke, Kaninöra

Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop: 
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening

hannahoflin
0

tack för alla tips?! 😃