OT- Huvudvärk
Vet inte riktigt vilekn sajt denna ska vara på. Men vi är akrivast här ;)
Varje morgon har jag SKIT ont i huvudet. Typ orkar inte i skolan.
Vet ni något som hjälper ? Alvedon hjälper inte på mig ..
Nått tips ? :P
Sorry att det kom en OT tråd :(
Hur många timmar sover du? Kan ju bero på att du får för lite sömn.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Jag går och lägger mig vid 22:00 fast sommnar inte typ vid 22:30 typ. Och så går jag upp 07:00 :) Fast jag är jättte trött på morgonen
Jag somnar ungefär 23:00 och går upp 06:30. Lite för lite, egentligen. Är också jättetrött på morgonen, men får inte ont i huvudet. Fast det är ju olika från person från person.
Kan nog tyvärr inte hjälpa dig. :/ Men vi får hoppas att det blir bättre, och att någon annan har tips?. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Okej :)
Vet inte, men hoppas det blir bättre<3
- Mvh Emma
Det hoppas jag också xD
Fast nu fattar jag nog vad det beror på :P
#7 Vad?
- Mvh Emma
#8 Hehe ..
Asså igentligen ska jag ha glasögon då jag läser och ser på TV och sitter vid darton :P Men jag vill inte ha mina glasögon på mig. Det är så pinsamt ^^ Fast då skulle jag ju inte ha huvudvärk på morgonen :/
Hatar att ha mina dumma glasögon på mig 

Du sover för lite. Du kan prova lägga dig 21:00.
Min bror har ett par glasögon, som han ska ha vid datorn, TVn och när han läser. Men han använder de aldrig, och hans ögon blir "röda" och han får huvudvärk. Vi i familjen försöker få på honom dem, men han tycker de är onödiga. -_-'
Liksom, om man har ett par glasögon för 4500 kronor som behövs, då ska man väl använda dem också?
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#11 Mina kostade 1500kr ^^ Men det är så pinsamt
jag har ganska kraftig migrän, och jag tar diklofenak,, heter det.. det hjälper GANSKA bra.. kanske ska du prova det ? det är eller var ifs på reccept. men men..
kanske du har sovigt för lite.. har du någon lampa tänd om natten som du kanske stör dig på utan att du tänker på det själv. ? har du inte druckigt tillräckligt med vatten dagen innan.. har du ångest över att gå till skolan ? du kanske inte ens gillar att gå till skolan.. du kanske vaknar för snabbt,, prova att ha sovmorgon i en kvart eller mer.. du går kanske upp ur sängen för häftigt så att blodtrycket inte hinner med ? jaa.. det finns många saker som spelar in.. men tänk på dessa sakerna! =)
lycka till.. och hoppas inte att du mår för d¨ligt av det
Medarbetare på Hundar.ifokus
Ta alltid 2 alvedon samtidigt åt gången.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
pinsamt att ha glasögon när du läser, tittar på tv och sitter vid datorn..? varför är det så pinsamt? finns hur mkt folk som helst som har glasögon jämt.. är det pnsamt tycker du?
Jag skulle hellre ha glasögon nån gång ibland än sån huvudvärk du har.. :P Men det är ju ditt val!
jag tycker att du ska lägga dig tidigt på kvällarna, och typ vila på dagen, :)
Jag får också huvudvärk varenda dag, men på eftermiddagarna. vet inte vad det beror på men efter det du har skrivit tror jag att det beror på för lite sömn, som de andra har nämnt.
Försök att sova mer! Är du stressad ofta? Försök isf ta det mer lugnt, koppla av(: Och använd dina glasögon! Det kanske hjälper! Det är väl bättre att använda glasögon och vara utan huvudvärk? Skit i om det är pinsamt, ^^ Och sov mycket som sagt=) För det får jag huvudvärk av , sömnbrist!!:S Och det är inte kul!
Oki doki ^^ Kan väll prova ha dom xD